ביום שישי האחרון נפתח אולם הספורט החדש 'בית צחי' ע"ש צחי פישביין ז"ל, במתחם חט"ב 'זאב' בהרצליה.
1 צפייה בגלריה
חנוכת האולם החדש עם בני משפחתו של צחי פישביין ז"ל
חנוכת האולם החדש עם בני משפחתו של צחי פישביין ז"ל
חנוכת האולם החדש עם בני משפחתו של צחי פישביין ז"ל
(צילום: דוברות עיריית הרצליה)
קראו גם >>>
ביום שישי האחרון התקיים טקס פתיחת אולם הספורט החדש 'בית צחי' ע"ש צחי פישביין ז"ל, במתחם חט"ב 'זאב', בהשתתפות ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, סגניו, בני משפחתו של פישביין ואורחים נוספים. במהלך הטקס העניק פדלון את מפתח אולם הספורט ומפתח העיר לורד פישביין, אשתו של צחי ז"ל.
האולם החדש ישמש את תלמידות ותלמידי ביה"ס בשעות הלימודים, ואת הקהילה. האולם נבנה בהשקעה של כ-30 מיליון שקל, והוא מתפרש על פני שטח של כ-2,000 מ"ר. האולם מכיל מגרש כדור סל, כדור יד וכדור עף, מתקני ספורט, חדרי כושר, מתחמי חוגים, חדרי ספח וטריבונה ל-280 מקומות ישיבה. במפלס התחתון של האולם נמצא חניון המכיל 50 מקומות חניה.
צחי פישביין ז"ל התגורר בהרצליה, היה טייס קרב בחיל האוויר ורואה חשבון בהשכלתו. כיהן בהתנדבות כיו"ר הטוטו ולפני כן ניהל את רשת אופיס דיפו. הוא נפטר מדום לב בדצמבר 2015, במהלך ריצת בוקר. לאורך השנים שם פישביין ז"ל דגש על קידום הספורט בקרב ילדים, בני נוער ואנשים עם מוגבלות ונאבק למען מיגור האלימות במגרשי הספורט. הקדיש מזמנו בסיוע לתלמידים בחטיבת זאב שהתקשו בלימוד מתמטיקה.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר בטקס: "העשייה הציבורית העשירה של צחי פישביין ז"ל איפיינה אדם ערכי, שראה חשיבות מיוחדת בתרומה לחברה, וברוח זו הוא נתן ערך מוסף לכל תפקיד שמילא. ריצת הבוקר שבה קיפח את חייו קטעה מסלול חיים מופלא של אדם נדיר, המהווה מודל עבור כולנו. ועתה, אולם הספורט שקרוי על שמו, ישמש אלפי ספורטאיות