מיט אנד ווין
מיקום: אריה שנקר 16, הרצליה פיתוח
טלפון: 09-9567006
המסעדה שממוקמת בהרצליה פיתוח היא מסעדת בשרים כשרה. Meat and Wine היא חלק מרשת מסעדות בינלאומיות. היא מציעה נתחי בשר (ספרייבס עגל, פריים ריב, אנטריקוט, ספרייבס בקר, פילה משובח ועוד רבים) בנוסף למנות ראשונות, קינוחים ומבחר גדול של יינות. המסעדה כשרה לפסח ללא חשש קטניות.
אתניקה
מיקום: שנקר 7 הרצליה
טלפון: 09-9511177
המסעדה מציעה את תפריט המסעדה הרגיל, אך בגרסה כשרה (לאוכלי קטניות). בין המנות ניתן למצוא מנת המבורגר עם לחמנייה כשרה, עם תוספות כגון: אורז, תפוחי אדמה, צ'יפס, סלט. פילה סלמון עם עשבי תיבול מוגש עם פירה פלפלים ועוד.
3 צפייה בגלריה
"קפה קפה" | צילום: בן יוסטור
"קפה קפה" | צילום: בן יוסטור
"קפה קפה" | צילום: בן יוסטור
קפה קפה
מיקום: יורדי הים 1 (הרצליה פיתוח) וסוקולוב 22
טלפון: 09-9560404 ו- 09-9564174 (בהתאמה)
שני הסניפים מציעים השנה תפריט חדש כשר לפסח. התפריט מבוסס על מנות הדגל האהובות של הרשת עם אדפטציה כשרה לפסח. בין המנות הבולטות: ניוקי רוזה, פילה סלמון, גראטן תפוחי אדמה וסלט בלקן. הסניף ברחוב יורדי הסירה כשר ללא חשש לקטניות. הסניף ברחוב סוקולוב כשר לאוכלי קטניות.
פאפאגאיו
מיקום: השונית 2 הרצליה
טלפון: 09-9564000
סניף פאפאגאיו בהרצליה פותח שולחן ברזילאי לכל אוהבי הבשר. החל מיום ראשון האחרון (25.3), המקום כשר לפסח (לאוכלי קטניות). המסעדה פועלת לפי קונספט של כמה וכמה סגנונות הגשה, כמו למשל סגנון "השולחן הברזילאי". הסועדים נהנים מארוחה בשרית איכותית הנצלית בשיטה מיוחדת מברזיל, ומובאת לשולחן על גב שיפוד גדול - "אספדו קוהידו", על פי הלשון והמסורת המקומית. כמו כן, אפשר ליהנות גם מסגנון "ג'ונטוס" הפורטוגזי - ארוחה משותפת של מנות בשריות לבחירה.
3 צפייה בגלריה
לחם בשר | צילום: בן יוסטר
לחם בשר | צילום: בן יוסטר
לחם בשר | צילום: בן יוסטר

.

לחם בשר

מיקום: השונית 2 הרצליה
טלפון: 053-4245741
המסעדה לה סניף אחד בהרצליה ואחד בתל אביב מציעה נתחי בשר בירקות טריים. בין המנות שיוגשו במסעדה בפסח: טרטר דג, נתח פילה בקר, חבושים בתיבול שמן זית, פילה דג ים על מצע שעועית ירוקה, סטייק סינטה מיושן ועוד. הסניף כשר מהדרין גלאט, ללא חשש קטניות.

קולומבוס הכשרה

מיקום: אבא אבן 4 הרצליה
טלפון: 057-942-9689‏
בהרצליה פיתוח תמצאו את קולומבוס הכשרה המציעה הצצה אל המטבח האמריקאי העכשווי והיצירתי לצד נגיעות מהמטבח המקסיקני. המקום מעוצב בהשראת ספינתו של הספן הנודע כריסטופר קולומבוס - עם קירות עשויים מעץ בהיר, פסלים של אינדיאנים וסירות קנו תלויים על הקירות וברקע מוזיקה תוססת. במהלך חול המועד תמצאו כאן תפריט עשיר בטעמים וניחוחות ובשיטת "אכול כפי יכולתך".
3 צפייה בגלריה
פרש קיטשן | צילום: אנטולי מיכאלו
פרש קיטשן | צילום: אנטולי מיכאלו
פרש קיטשן | צילום: אנטולי מיכאלו
פרש קיטשן
מיקום: השונית 2 הרצליה
טלפון: 09-8321393
רשת בתי הקפה "פרש קיטשן" משיקה תפריט כשר לפסח, הקוללת בין היתר מנות כמו "מעורב דייגים" (שווארמה של דג ים), סלט סלמון מוקפץ, כריך טוניסאי וקיש כפרי. יתכנו הבדלי במנות בין הסניפים בהתאם לסוג הכשרות הקיימת בסניף.