הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב החליטה להפקיד להתנגדויות הציבור שלוש תוכניות להקמת מגדלי תעסוקה באזור התעשייה המתפתח בהרצליה, כך פורסם היום (חמישי) ב"ממון" ובאתר ynet.
1 צפייה בגלריה
מגדל אפל
מגדל אפל
מגדל אפל
(צילום הדמיה: ישר אדריכלים)
קראו גם >>>
על פי הפרסום, מדובר בתוכנית להקמת מגדל בן 30 קומות בקמפוס של ענקית הטכנולוגיה אפל ברחוב מדינת היהודים בהרצליה פיתוח וכן בשתי תוכניות נוספות שישלבו תעסוקה, מלונאות, דירות קטנות ומבני ציבור.
בנוסף, רחוב החושלים הסמוך הוחלט להפקיד להתנגדויות הציבור תוכנית להקמת מבנה בן 10 קומות, שיחליף מבנה תעשייה בן שלוש קומות הקיים שם כיום, וישלב תעסוקה או מלונאות בשטח כ-4.5 דונם. התוכנית מאפשרת הקמה של עד 53 יחידות דיור קטנות בשטח ממוצע של 50 מ"ר, לצד שטחי ציבור ומסחר. התוכנית תחליף את מבנה התעשייה בן שלוש הקומות הקיים כיום במתחם.
ואילו ברחוב המנופים הוחלט להפקיד תוכנית בנייה על גבי מבנה קיים בן ארבע קומות, כך שיכלול 10 קומות על שטח של כשני דונם וישמש לתעסוקה או מלונאות ומגורים. בסך הכל מציעה התוכנית עד 25 יחידות דיור בשטח של עד 50 מ"ר. תוספת הבינוי נאמדת ב-5,600 מ"ר, כך שהמבנה כולו ישתרע על פני כ-7,000 מ"ר. גם בשתי תוכניות אלה הוחלט על תקן חניה מופחת.