ועדת השמות העירונית בחרה לקרוא לשני אולמות הספורט החדשים שנבנים בימים אלה בגליל ים על שם יוני נתניהו ועל שם עמנואל מורנו.
1 צפייה בגלריה
הדמיה של שני אולמות הספורט
הדמיה של שני אולמות הספורט
הדמיה של שני אולמות הספורט
(צילום: החברה לפיתוח הרצליה)
קראו גם >>>
אולם הספורט הראשון יפתח במתחם קריית החינוך, רח' יוסי שריד, בשטח של כ-1,600 מ"ר. האולם ישמש את תלמידות ותלמידי ביה"ס בשעות הלימודים ואת הקהילה בשעות הפנאי.
האולם יכיל אולם התעמלות קרקע מכשירים, חדר מחול, חדרי ספורט ואימון, טריבונות לכ-200 מקומות ישיבה וחניון תת קרקעי שיכיל כ-415 מקומות חניה. בצמוד לאולם קיים מגרש ספורט מקורה. 
אולם הספורט השני יפתח במתחם קריית החינוך, רח' הרב עובדיה יוסף, בשטח של כ-1,800 מ"ר. האולם ישמש את תלמידות ותלמידי ביה"ס בשעות הלימודים ואת הקהילה בשעות הפנאי.
האולם יכיל זירות כדוריד, כדורסל וכדורעף, מתקני ספורט נוספים לאימונים, חדר אמנויות לחימה ומחול, חדרי שופטים, טריבונות לכ-220 מקומות ישיבה וחניון תת קרקעי שיכיל כ-360 מקומות חניה. בצמוד לאולם קיים מגרש ספורט מקורה. 
שני אולמות הספורט עתידים להיפתח במהלך חודש ספטמבר 22.
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "יוני נתניהו ועמנואל מורנו, גיבורי ישראל, מלחי הארץ, אשר הקריבו את חייהם למען המדינה ותושביה. לנצח נזכור את פועלם ומורשתם ונעשה הכל שסיפור חייהם לא יישכח לעולם. אני מודה לוועדת השמות על החלטתה לקרוא לאולמות הספורט החדשים של הרצליה על שמם, ואני מקווה שהאולמות יהוו עבור בני משפחותיהם ואוהביהם מקום שבו יוכלו למצוא מעט נחמה."