אלי ג'מיל פותח מסעדה חדשה ומגיע ל"הרצליה הילס", שטח המסעדה בהיקף של כ-260 מ"ר. אלי ג'מיל המנהל את "שווארמת ג'מיל" בהרצליה הידועה לכל, מתרחב ומקים יחד עם בנו, לירוי חיו חמו מסעדה חדשה על שם אמו/סבתו, שיפרה אשר תקרא "שיפרה & ג'מיל בשרים" בפרויקט "הרצליה הילס" היוקרתי, אשר נבנה בשיתוף חברת אזורים ועופר השקעות. ג'מיל חתם לאחרונה עם החברות אזורים ועופר השקעות, על הסכם השכרה בשטחי המסחר של הפרויקט. שטח המסעדה המושכר יהיה 260 מ"ר, ובנוסף לרווחת הסועדים יהיה מתחם ישיבה גדול. ההשכרה הינה לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים. מועד הפתיחה צפוי להיות לקראת חודש יוני הקרוב.
1 צפייה בגלריה
אלי חיו חמו (ג'מיל) והשווארמה המפורסמת
אלי חיו חמו (ג'מיל) והשווארמה המפורסמת
אלי חיו חמו (ג'מיל) והשווארמה המפורסמת
(צילומים: יובל חן, פרטי)
קראו גם >>>>
אזורי התעסוקה של חברות "אזורים ועופר השקעות" בפרויקט "הרצליה הילס" כוללים כ- 30,000 מ"ר של מסחר ומשרדים. המסחר מלווה רחוב ומוקם במסגרת פרויקטי עירוב שימושים הכוללים בנייני מגורים ושטחי מסחר ותעסוקה. עסקה זו מצטרפת למקומות בילוי ופנאי נוספים שכבר פועלים במתחם המסחרי של הרצליה הילס, ביניהם מסעדת נונו ומימי, סושי רום, מוזס, חומוס כספי ולצידן חנויות אחרות כמו אוכל מוכן "קומפנייא", חנויות האופנה "קוביקה" ומירית רודריג (MR), הפילאטיס של גל קספרס, מכבסת "קלינרס", מספרת רמי בר, סופרמרקט "הילס מרקט", בוטיק האוכל "המזווה", אטליז דגים ועוד.
דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים: "אנו מברכים על ההסכם עם ג'מיל ושמחים על בחירתו להתרחב ולהקים מסעדה חדשה במתחם "הרצליה הילס". אין ספק כי המסעדה תזכה למבקרים רבים ובייחוד מתושבי הרצליה שמכירים, אוהבים ונהנים ממטבחו הייחודי של ג'מיל. עסקה זו, לצד עסקאות נוספות שכבר נחתמו במתחם היוקרתי "הרצליה הילס", מלמדות על הפוטנציאל הרב שמגלים בעלי העסקים והתושבים. מיקומו האטרקטיבי והאסטרטגי של המתחם, בשל נגישותו וקרבתו לצירים מרכזיים, מייצר עניין וחשיבות רבה עבור אנשי העסקים. כבר היום, נהנים התושבים מחנויות הפנאי והבילוי הרבות שנפתחו באזור ואנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ בכדי ליצור את התמהיל המסחרי האיכותי והטוב ביותר עבור השכונה והתושבים".