תושב הרצליה והבעלים של שווארמיה במרכז העיר בנתניה, מואשם כי בשני מקרים שונים תקף פקחים של מחלקת רישוי עסקים בעיריית נתניה. במקרה הראשון שאירע בחודש ספטמבר שעבר, הגיעו שני פקחים לבית העסק במרכז העיר, ואחד מהם ביקש לדעת מי בעל העסק.
1 צפייה בגלריה
תקיפת פקחים
תקיפת פקחים
דחף, ירק, קילל ואיים
(צילום המחשה בלבד: ארכיון דוברות המשטרה)
קראו גם:
הנאשם, שישב בחוץ, התפרץ למקום ושאל את הפקחים מה הם רוצים ממנו וביקש שיתנו לו לעבוד בשקט. כאשר הפקח שאל אותו האם הוא הבעלים של המקום, הנאשם השיב לו: "לך תזדיין תעופו מהחנות שלי", כך על פי כתב האישום. בעל המקום אף מואשם כי תקף את שני הפקחים, דחף אותם, ואמר להם "אני אז**ן את שניכם, אני בן אדם לא נורמלי".
במקרה השני, שאירע גם הוא בחודש ספטמבר של שנת 2020, הגיע אחד הפקחים מטעם עיריית נתניה למקום, כאשר הוא מבחין שהנאשם מוכר שווארמה בניגוד לתקנות הקורונה. באותן הנסיבות, צילם הפקח את המכירה. בתגובה, יצא הנאשם מהמקום, נצמד לפניו של הפקח כאשר זה מבקש ממנו להתרחק.
הפקח פנה לפקח אחר שהיה במקום, ואמר לו שיש לרשום דו"ח לנאשם. בתגובה, הנאשם אמר לפקח "אני אז**ן אותך, תעוף לי מהמקום, תסתלק מהמקום, מה אתה רוצה ממני", וכן אמר לו שיוציא אקדח ויהרוג אותו. באותן הנסיבות, נצמד הנאשם לפקח, הוריד את המסכה מפניו, נשף על פניו, ירק ופגע בפניו של הפקח.
כאמור, בעל העסק מואשם בתקיפת עובד ציבור ובעבירות איומים.
כל העדכונים - חדשות הרצליה