השוער חביב אוחיון (22), שנפצע קשה ביולי 2019 במהלך אימון כושר בחוף הים בהרצליה, הגיש לבית המשפט המחוזי תביעה נגד עיריית הרצליה על סך 80 מיליון שקלים.
1 צפייה בגלריה
חביב אוחיון מאושפז בבית החולים
חביב אוחיון מאושפז בבית החולים
חביב אוחיון מאושפז בבית החולים
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
קראו גם >>
כזכור, אוחיון, אשר הושאל בזמנו מקבוצתו מכבי תל אביב להפועל חדרה, קיים אימון כושר בחוף הים ובסופו מעד על מדרגה לא תקינה, נפל ונחבל קשות בעמוד השדרה הצווארי. הוא נזקק לניתוח, אשפוז ושיקום ממושכים.
בכתב התביעה, אשר הוגש על ידי עורכי הדין רועי רוזן ועפר יחיאלי, מפורט כיצד נותר השוער על המדרגות ללא יכולת לנוע עקב הפגיעה הקשה. לאחר מכן הוזעקו למקום חברים אשר סחבו אותו לביתם על גלשן ומשם הובהל לבית החולים ונותח בדחיפות. בעקבות התאונה נקבעו לאוחיון אחוזי נכות גבוהים על ידי המוסד לביטוח לאומי ועל ידי מומחים רפואיים.
כתב התביעה מתאר רשלנות ומחדלים מחרידים במקום התאונה, המתבטאים בהזנחת מדרגות חוף הים. המדרגות במקום שבורות, ברזלים בולטים בחלקן, משטח הדריכה ברובן אינו אחיד ולא קיים מעקה לצד המדרגות. עוד מפרט כתב התביעה, כיצד איבד השוער את שיווי משקלו עקב מצב המדרגות ובהעדר יכולת להיאחז במעקה, נפל אחורנית ונותר כאמור נכה.
מאז התאונה מצוי חביב בשיקום ממושך, הוא לא חזר לעבודה כלשהי ועם חלוף הזמן פוחתים סיכוייו ותקוותו לחזור אי פעם למשטח הדשא האהוב עליו כל - כך.
מעיריית הרצליה נמסר: "היות והנושא עומד ותלוי בערכאות משפטיות- באם וכאשר תידרש לכך העירייה, היא תגיב לבית המשפט".