בשורה בהרצליה: בית נוסף לחיילות בודדות ייפתח בשבועות הקרובים בהרצליה ב'. הבית יכלול 18 לוחמות: "יש להן אפילו בריכה".
2 צפייה בגלריה
"ביקוש גדול"
"ביקוש גדול"
"ביקוש גדול"
(צילומים: פרטי, שאטרסטוק)
קראו גם >>>
זהו הבית השישי של עמותת "הבית הכי אחי", המעניקה בית חם לחיילים בודדים, קרביים ותומכי לחימה, מישראל ומהתפוצות. והבית השני לחיילות בודדות שהוקם בקיץ 2019. העמותה הוקמה על ידי אלון אבן חן ועל ידי גיא מוזס, שני חברים עוד מתקופת לימודיהם בתיכון.
2 צפייה בגלריה
הבית שייפתח בהרצליה ב'
הבית שייפתח בהרצליה ב'
הבית שייפתח בהרצליה ב'
(צילום: פרטי, אלון אבן חן)
מאז ייסודה לפני כשלוש שנים, מפעילה העמותה חמישה בתים גדולים המאכלסים עשרות חיילים. שלושה מהבתים הוקמו בשכונה הרצליה ב', ובית אחד בפתח תקוה נוסף בשכונת יד התשעה. מדובר בבתים צמודי קרקע עם מרתפים ענקיים, שהושכרו על ידי העמותה לתקופה של שש שנים והותאמו למגורים של 18-17 חיילים בכל בית. בקומת המגורים חדרי שינה זוגיים הכוללים מקלחות ושירותים צמודים.
העמותה ניזונה מתרומות של מייסדיה וחברים נוספים והצבא משתתף בדמי השכירות. כל יתר ההוצאות (רהיטים, מכשירי חשמל, מחשב, אוכל חם, מוצרי מזון, מוצרי ניקיון, מצעים, מגבות ואפילו אופני כושר), השירותים וההטבות (כניסה חינם לקאנטרי, שיעורי גלישה ורכיבה על סוסים, תספורת, שיננית, הכנה לבגרות ופסיכומטרי, ספרי קריאה ועוד) — מתקציב העמותה.
אלון אבן חן: "שמח ונרגש לעדכן אתכם כי העמותה שלנו ״הבית הכי אחי״ חתמה על פתיחת בית נוסף בהרצליה ב׳ ללוחמות בודדות המשרתות בצה״ל נוכח הביקוש המטורף. גם הבית הזה כמו יתר הבתים מפנק ביותר, דאגנו אפילו לבריכה, ובימים אלו הבית יכנס לשיפוצים והוספת חדרים, התאמות ואיבזור הבית כולו בתכולה כך שבעוד חודשיים נקלוט עוד כ- 18 לוחמות אלינו".