שכונה חדשה בלב הרצליה: נצבא פארק הרצליה משתרע על חטיבת קרקע של כ-27 דונם, והוא מוקם בשתי פעימות: בשלב הנוכחי נבנים שלושה בניינים של 10 קומות ובהם כ-150 יחידות דיור; בשלב שני ייבנו שני מגדלים ובהם כ-250 יחידות דיור. בכל אחד מהמגדלים תיועד קומת הקרקע למסחר. בצמוד לקומפלקס כבר מוקם כיום פארק ירוק ורחב ידיים בשטח של כ-10 דונם.
1 צפייה בגלריה
פרויקט נצבא פארק הרצליה
פרויקט נצבא פארק הרצליה
פרויקט נצבא פארק הרצליה
(צילום הדמיה: יח"צ)
קראו גם >>>
באזור בו מיזמי התחדשות עירונית צפויים לתת את הטון, ייחודה של השכונה החדשה הוא בבנייתה ממש מאפס. לדברי המתכננים, היא עתידה לשנות את פניה העיר: "אין בהרצליה עוד פרויקט דומה, המשלב בין אורבניות תוססת לסביבה ירוקה ופסטורלית", מרחיב איתי רשף, מנכ"ל משותף בקבוצת איירפורט סיטי/נצבא. "בדומה לפרויקטים אחרים של החברה, גם כאן לנושא המיקום יש חשיבות מכרעת. הפרויקט הזה מאפשר לנו לפתח קרקע במיקום אידיאלי, ממש על העורק הראשי של הרצליה, כך שהדיירים ייהנו מכל העולמות – נגישות לכל האטרקציות של העיר, ובה בעת מגורים בשכונה שקטה, מודרנית ומתפתחת".
תמהיל הדירות המגוון בפרויקט ״נצבא פארק הרצליה״, מעניק אפשרויות בחירה רבות. הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל גיל שנהב, מחולק לשני שלבים, בשלב הראשון יוקמו 3 בניינים בני 9 קומות. בשלב השני, יוקמו 2 מגדלים בהם קומת מסחר ו-24 קומות מגורים, מגדלים אלו נמצאים כעת בשלב התכנון. בסה"כ מונה הפרויקט כ-405 דירות גדולות ומרווחות בנות 3, 4, ו- 5 חדרים, מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים ודירות גן, בקומפלקס המגורים יוקם פארק ירוק ורחב ידיים המשתרע על פני 10 דונם, לרווחת דיירי הפרויקט.
חברת נצבא החלה במבצע ייחודי בפרויקט "נצבא פארק הרצליה" שבמסגרתו מציעה החברה לעצב את הגינה שבדירות הגן. הגינה המעוצבת צפויה לכלול צמחייה עשירה ומגוונת, כל זאת ללא תוספת מחיר . העיצוב יתבצע על ידי חברת ״אומנות הגינה הקסומה״ אשר מתמחה בעיצוב גינות. דירות הגן מוצעות למכירה החל מ- 3,450,000 מיליון שקל לדירות חמישה חדרים. המבצע מאפשר ללקוח לקנות דירת גן ללא הצורך בליצור ולטפח את הגינה מאפס. הלקוחות ייהנו מגינה מושקעת.
רגינה סמוכה מנהלת השיווק של תחום המגורים בנצבא: "בתקופה האחרונה כתוצאה מנגיף הקורונה והסגרים שנובעים ממנו, לקוחות רבים מעוניינים להאיץ את מעבר הדירה לדירות מרווחות יותר עם גינה או מרפסות גדולות ולכן יזמנו את המבצע הייחודי. המבצע מאפשר לרוכשים להיכנס לדירתם החדשה, כשהגינה בה כבר גמורה ומעוצבת ללא צורך בדאגות לטיפול הראשוני בגינה מצד אחד ומצד שני חוסכת לרוכשים כסף ומבטיחה להם איכות חיים גבוהה כבר מיום כניסתם לדירה".