עיריית הרצליה מפעילה, החל מהשבוע מסגרות לילדים של עובדי מערכת החינוך לגיל הרך בעיר הרצליה, אשר חזרו לעבודתם בגני הילדים העירוניים. מדובר בילדים בגילי כיתות א'-ד' אשר לא נפתחו עדיין. במהלך כל התקופה יהיה מעקב צמוד על מנת לוודא כי כל הנמצאים במסגרת ללא חום וללא תסמינים הקשורים לקורונה.
1 צפייה בגלריה
ילדי צוותי עובדים בגנים במסגרת שנפתחה
ילדי צוותי עובדים בגנים במסגרת שנפתחה
ילדי צוותי עובדים בגנים במסגרת שנפתחה
(צילום: עיריית הרצליה)
קראו גם >>
בשלב זה מדובר במסגרת ראשונה שנפתחה במבנה מתנ"ס בית פוסטר אשר הוסב לקליטת הילדים, ובהמשך ייפתחו מסגרות נוספות על פי הצורך. בכל מסגרת יהיו עד שמונה ילדים. המסגרות יפעלו בימי ראשון עד חמישי בין השעות 7:00- 14:30 וינוהלו ע"י צוותים מקצועיים מטעם העירייה. הילדים יקבלו מענה ותמיכה ללמידה מרחוק על מנת שיוכלו ליהנות מתכניות פדגוגיות, יחד עם הפעלות במרחב הפתוח. במקום יש גם מחשבים ניידים, שהעירייה הקצתה עבורם.
הצוותים במקום קיבלו הדרכה מנציגי העירייה לגבי הפעילויות המותרות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כמו גם שמירה על היגיינה אישית וסביבתית, אוורור המתחמים והקפדה על מרווח של 2 מ' בין המשתתפים.
מ"מ וסגנית ראש העיר הממונה על החינוך, איה פרישקולניק: "אני שמחה ומברכת על החזרת גני הילדים לפעילות. במאמץ לאפשר את פתיחת גני הילדים בעיר התגייסה העירייה ליצירת מסגרות ייחודיות עבור ילדי צוותי הגנים".