נועה אלברסהיים בת ה-39 מהרצליה עם צרכים מיוחדים, לא מוותרת לעצמה, נלחמת להיות עצמאית ועכשיו היא מחפשת עבודה כדוגי ווקר. "מאז שהייתי בת שבע גדלתי עם כלבים, ומאז האהבה הזאת רק התעצמה", היא אומרת, "אני אחראית ומנוסה ובעלת נתינה אינסופית לכלבים".
1 צפייה בגלריה
נועה אלברסהיים. "נתינה אינסופית לכלבים"
נועה אלברסהיים. "נתינה אינסופית לכלבים"
נועה אלברסהיים. "נתינה אינסופית לכלבים"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>
נועה נולדה עם שיתוק מוחין שפגע בצד השמאלי של גופה והיא בעלת לקויות למידה שונות. למרות זאת היא מקפידה לחיות את החיים במלואם: היא התנדבה לצה"ל, עבדה לאורך השנים, בעיקר בעבודות משרד שונות, ולפני שש שנים אף נישאה לעודד. היום מתגוררים השניים בביתם בהרצליה. הם מסתייעים במסגרת שיקומית תעסוקתית שמיועדת לאנשים עם מוגבלויות ומקבלים תמיכה, אבל עצמאיים לחלוטין. "סיפור החיים שלי מאוד מרתק, לא כל אחד מגיע להתחתן כשהוא עם מגבלה, ואני הצלחתי", היא אומרת.
נועה ניידת ולאחרונה התחילה לעבוד עם כלבה בכפר סבא, והיא תשמח ללקוחות נוספים באזור השרון. חוץ מאהבתה הגדולה לכלבים היא מספרת כי היא נהנית מ"ים, טיולים ושיחות, ואוהבת להכין עבודות מפסיפס לבתים: מראות, שולחנות, ושלטים".
נאווה סלע, אמה של נועה מספרת כי בתה לא רק מסורה מאוד, אלא גם אחראית ידידותית וחרוצה. "חשוב לה להיות עצמאית", אומרת האם, "ולכן אין רגע שהיא לא מחפשת בו עבודה".
למעוניינים להעסיק את נועה זהו מספר הנייד שלה: 054-9005450