עיריית הרצליה תחזיר את כיתות א' עד ב' ללימודים של שישה ימים בשבוע ובמבנה של קפסולות. תלמידי כיתות ג' עד ו' ילמדו גם הם בקפסולות, כל השבוע אך פיסית כל קפסולה תשהה שלושה ימים בבית הספר ושלושה ימים מהבית בלמידה אינטראקטיבית.
1 צפייה בגלריה
המצלמות יהיו מכוונות ללוח ולמורה
המצלמות יהיו מכוונות ללוח ולמורה
המצלמות יהיו מכוונות ללוח ולמורה
(צילומי המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
בימים הקרובים, העירייה תתקין 170 מצלמות חכמות, בכל כיתות ג-ו, בהשקעה של 765,000 שקל בכיתות הלימוד, המצלמות תהיינה מכוונות אך ורק למורה וללוח, כדי לשמור על פרטיות התלמידים.
שלושה ימים תלמד קפסולה אחת בבית הספר ואילו הקפסולה השנייה תלמד מהבית באמצעות שיעורים אינטראקטיביים, להם יהיו שותפים התלמידים באופן מלא. הקפסולות תתחלפנה כל יום או כל שלושה ימים על פי החלטת מנהלי בתי הספר. כמו כן יפתחו מרחבי למידה ציבורים להעשרה בימים שהתלמידים ישהו מחוץ לכותלי בתי הספר על מתווה בתי הספר. ראש עיריית הרצליה, משה פדלון מסר: ראוי שמדינת ישראל, באמצעות השלטון המקומי, תאמץ מודל למידה שיאפשר לכלל התלמידים במדינת ישרל ללמוד כל השבוע. מדובר בהשקעה של כ- 80-90 מיליון ₪ להתקנת מצלמות בכל בתי הספר בארץ, ולא במליארדים כפי שניסה קבינט הקורונה להציג לתקשורת. אני מקווה שרשויות נוספות יאמצו מודל זה – ומקווה שהמדינה תתמוך ותסייע בקידום המהלך".