חמש שנים מיום ביצוע העבירות הוגש אתמול (ראשון) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אלון אשמטקר בן 40 מהרצליה בעבירות של אונס, מעשה מגונה ושידול קטינה שביצע על פי כתב האישום בשכנתו בת ה-15 שבאה לנקות את ביתו בעיר.
1 צפייה בגלריה
"התחננה שיפסיק"
"התחננה שיפסיק"
"התחננה שיפסיק"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
לפי כתב האישום במהלך 2015 הגיעה הנערה עם קרוב משפחתה הקטין לנקות את בית הנאשם ובמהלך הביקור הזמין אותם אשטמקר לצפות בסרט פורנוגרפי שבמהלכו אף סיפק להם משקאות אלכוהוליים. במהלך הצפייה בסרט, נטען, ביצע הנאשם מעשה מגונה במתלוננת שלא בהסכמתה.
בשלב מסוים הוביל אשטמקר את הנערה לחדר השינה בדירה בעוד קרוב משפחתה נותר לצפות בסרט. הנאשם אנס את הנערה תוך שימוש בכוח בעת שהמתלוננת מתחננת בפניו ומבקשת שיעזוב אותה. הנאשם הורה למתלוננת לשתוק כדי שקרוב משפחתה לא ישמע וכשהיא המשיכה לצעוק, לקח אשטמקר כרית והניח אותה על פניה.
כתב האישום מייחס לנאשם חמישה מעשי אונס באותו אירוע שאותם ביצע פעם אחר פעם חרף תחנוני הקורבן לחדול ממעשיו.
בבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של אשטמקר עד תום ההליכים נכתב: "הגם שמדובר בעבירות אשר בוצעו לפני כחמש שנים לערך, הרי שמסוכנותו של המשיב מובהקת גם עתה, לאור מסוגלותו לבצע עבירות כה חמורות הכוללות נקיטת אלימות חסרת רחמים וברוטלית מצדו כלפי קטינה".
סנגורו של הנאשם, עו"ד צפריר יגור, אמר לכתב ynet גלעד מורג: "מרשי מכחיש מכול וכול את ביצוע המעשים. טרם קיבלנו את חומרי הראיות, נקבל את החומרים ונגיב בבית המשפט".