פחות משלושה חודשים לפני הבחירות לראשות עיריית הרצליה ולמועצת העיר, הכריזו היום (שלישי) ראש העיר ומ״מ וסגניתו, שבעבר התמודדו זה מול זה, על ריצה משותפת, בסיעה מאוחדת, בבחירות הקרובות.
2 צפייה בגלריה
ראש העירייה משה פדלון ומאיה כץ. שוב ביחד
ראש העירייה משה פדלון ומאיה כץ. שוב ביחד
ראש העירייה משה פדלון ומאיה כץ. שוב ביחד
(צילומים: אסף פרידמן)
בבחירות הקודמות בשנת 2018 התמודדו השניים האחד מול השנייה לראשות העירייה כאשר משה פדלון זכה ב-50% מהקולות והמשיך לקדנציה שניה בתפקיד, ואילו כץ קיבלה 36% מהקולות. במועצת העיר הנוכחית לסיעתו של פדלון ״חזון וניסיון״ ולסיעתה של כץ ״ קהילה, צעירים וסביבה נטו״ יש 4 מושבים לכל אחד.


2 צפייה בגלריה
ראש העירייה פדלון ומ"מ מאיה כץ
ראש העירייה פדלון ומ"מ מאיה כץ
ראש העירייה פדלון ומ"מ מאיה כץ
(צילום: עיריית הרצליה)

כחלק מאיחוד הסיעות השניים יציגו רשימה מגוונת למועצת העיר בראשות פדלון, בה כץ תמוקם במקום השני.
ראש העיר משה פדלון מסר: "מאיה היא שליחת ציבור שבאה לעבוד, היא מנהיגה מקומית ואני גאה על הדרך המשותפת שלנו בחודשים האחרונים כשהיא מכהנת כסגניתי. בימים טרופים אלו, בהם הכאוס הפוליטי הארצי מנסה לחלחל גם לפוליטיקה המקומית – אני מאמין כי עלינו לפעול מתוך תחושת אחריות, ולשאוף לאחדות. אני גאה ביכולת של מאיה ושלי לפעול מעל שיקולים אישיים, ולשים את טובת הרצליה בראש. הרשימה שלנו תציג תמהיל מגוון של תושבי הרצליה, ותהיה מחויבת לפעול למען תושבי העיר. בחרתי לשלב כוחות עם מאיה, כדי שנוכל למקד את מאמצינו בהמשך עשיה ענפה למען העיר, ולצמצם את העיסוק הפוליטי".
קראו גם:
מאיה כץ, שהתמודדה במערכות הבחירות האחרונות בראשות סיעת ״קהילה, צעירים וסביבה נטו״, ואשר מכהנת בחודשים האחרונים כסגנית ראש העיר וממלאת מקומו, מסרה: ״משה ואני משתפים פעולה ועובדים ביחד מצוין כצוות, כי שנינו יודעים שתושבי הרצליה מעל הכל. הובלנו יחד מהלכים רבים ולמרות התקופה הקצרה בקואליציה, השפעתי באופן משמעותי על מהלכים אסטרטגים של מדיניות העירייה.
לכן, מתוך הבנה שזה עובד, ולאור האווירה הציבורית הדורשת מנהיגות, אחריות ואחדות - אני חושבת שנכון להתאחד מאחורי מועמדותו של משה לראשות העיר, בזמן שהסיעה המאוחדת שלנו תייצר כוח ליברלי משמעותי, שיאפשר להמשיך לשמור על הרצליה מתפתחת, מתקדמת וחופשית".