מי שהיה אחד מהסמלים של תחיית הכדורסל בהרצליה ועזב את הקבוצה בעונה שעברה בטונים צורמים, חוזר לשורותיה. אבירם זליקוביץ' (27, 1.91 מ'), הקלעי ששיחק במדי הקבוצה לא פחות מ-4 עונות שברובן היה השחקן הישראלי הבולט בה חתם עד לסוף השנה. עונת השיא של זליקוביץ' הייתה 2015/16 במהלכה קלע 11.6 נקודות, לקח 3.3 ריבאונדים ומסר 2.4 אסיסטים למשחק.
זליקוביץ' שלא היה מרוצה מכמות דקותיו בתחילת העונה שעברה, עזב באמצע העונה לשורותיה של האלופה הפועל ירושלים, במהלך שהרים הרבה גבות בכדורסל הישראלי. בירושלים עמוסת הכוכבים מיעט עוד יותר לשחק זליקוביץ' (כ-9 דקות בלבד למשחק), ועם תחילת העונה הזו לא חתם באף קבוצה.
לכאורה, השידוך חזרה עם הרצליה נראה אידיאלי לנוכח מצבה הלא מוצלח, בלשון המעטה, של הקבוצה שממוקמת במקום ה-9 ועומדת על 2 נצחונות בלבד אל מול 5 הפסדים בליגת העל הישראלית. הקבוצה שהודחה מהיורופקאפ זקוקה לכל תגבור שהיא יכולה להשיג, וזליקוביץ' שגילה עניין רב בחזרה לקבוצה כבר עם תחילת העונה הוא ללא ספק תוספת כוח.
1 צפייה בגלריה
אבירם זליקוביץ'. היה קשור מאוד לאוהדים | צילום: יובל חן
אבירם זליקוביץ'. היה קשור מאוד לאוהדים | צילום: יובל חן
אבירם זליקוביץ'. היה קשור מאוד לאוהדים | צילום: יובל חן
זליקוביץ' אמר היום (ה') לאתר הקבוצה: "אני יודע שחלקכם (האוהדים, א.י.) עדיין כועסים עליי, על מה שהיה בשנה שעברה. אני אשתדל לתת את כל כולי, את האנרגיה, את המלחמה כדי להחזיר לכם על האמון שנתתם בי לאורך השנים שהייתי כאן. כמובן שהיום אני מרגיש שאני סוגר מעגל כשאני חוזר למועדון שנתן לי צ'אנס בפעם הראשונה, שהיה כמו בית בשבילי. מי שלא עושה לא טועה, ובשנה שעברה טעיתי בגדול. אבל זו לא בושה להודות בטעות ואני מרגיש שהיום חזרתי לבית שלי ולמועדון שנתן לי את הבמה. אני מתכוון לתת את כל כולי למועדון ולמערכת ושתהיה לנו המון המון בהצלחה. מצפה לראות אתכם כבר במשחק הראשון בבית".
משחקה הבא של הקבוצה יערך בעוד שבוע וחצי מול גלבוע גליל באולם היובל (ב', 4.12, 20:00).