בשנתיים האחרונות התמודד העולם, ובכלל זה עולם הספורט, עם מגפת הקורונה וההגבלות שהיא כפתה – אשר השביתו אותו לתקופה מסוימת. העניינים כבר די חזרו למסלולם, הספורט חוזר ופורח, ובאגודת הספורט רמת השרון מתגאים שהם עשו זאת בגדול.
1 צפייה בגלריה
קבוצת הילדות בכדורסל עם צלחת האליפות
קבוצת הילדות בכדורסל עם צלחת האליפות
קבוצת הילדות בכדורסל עם צלחת האליפות
(צילום: דליה נבעה)
העמותה העירונית, אשר פועלת מזה כ־30 שנה וכוללת אלפי ספורטאים המתחרים בעשרות ענפים בליגות הבכירות ביותר במדינה, מגיל גן ועד בוגרים, מסכמת בימים אלה את עונת השיא שלה מאז ומעולם. גם במספר הגבוה של ספורטאיות וספורטאים פעילים (למעלה מ־3,500) וגם בתארים הרבים בהם זכתה בעונה האחרונה בהובלת המנכ"ל אריק דורון וסגניתו מזל גבאי.
בעיקר גאים באגודה בהצלחה של הספורטאיות. מחלקת כדורסל נשים זכתה בארבעה תארים: דאבל היסטורי בילדות, אליפות המדינה לנערות ב' ואליפות מחוז לכיתות ו'. במחלקת הכדורגל זכתה קבוצת הילדות בגביע המדינה והנערות הגיעו למעמד הגמר.
קבוצת הבוגרים בכדוריד רשמה את העונה הטובה בתולדותיה, כשסיימה את הליגה הסדירה בפסגה והפסידה את האליפות לאשדוד רק לאחר סדרת גמר מותחת. קבוצות ילדים ז' וילדים ח' זכו באליפויות המחוז.
גם לקבוצת הכדורסל גברים הייתה עונה טובה. המאמן גיא קנטור, בעונתו השביעית ברציפות על הקווים, הוביל עם שחקניו את טבלת הליגה הלאומית במשך קרוב לסיבוב שלם. בפלייאוף הקבוצה הפסידה לאלופה קריית־אתא, שהעפילה בסופו של דבר לליגת העל. בכדורגל, קבוצת הנוער חזרה לליגת העל ובכך ארבע הקבוצות הבכירות במחלקת הנוער ישחקו בליגה הבכירה.
אתלטיקה, לא פחות חושב. מועדון רצי רמת השרון, בהובלת המרתוניסטית האולימפית זהבה שמואלי, קטף לא מעט מדליות בתחרויות השונות ועכשיו הוא מתכונן במרץ לאליפות ישראל שתיערך בסוף החודש. בכדורשת, העונה שיחקו בשלוש הליגות הבכירות לא פחות מ־12 קבוצות מרמת השרון.
מחזיק תיק הספורט בעירייה, גיא קלנר: "אגודת הספורט הוכיחה שכאשר יש דרך וישנה השקעה מתמשכת בנערים ובנערות בעיר, באים גם הישגים. בעונה האחרונה האגודה הביאה כבוד רב ואליפויות רבות לעיר רמת השרון".