הנהלת איגוד הכדורסל החליטה אתמול (שני) להשאיר על כנה את ההחלטה מחודש מרץ לסיים את העונה בליגה הלאומית ולא לחדשה.
1 צפייה בגלריה
קפטן בני הרצליה ניצן חנוכי
קפטן בני הרצליה ניצן חנוכי
קפטן בני הרצליה ניצן חנוכי
(צילום: עודד קרני)
המשמעות היא כי שתי המוליכות בני הרצליה והפועל חיפה אמורות לעלות לליגת העל לאחר שיושג הסכם סופי מול מינהלת ליגת העל. כמו כן, לא יהיו יורדות לליגה הארצית.
בנוסף, הנהלת האיגוד החליטה סופית שלא תחדש את העונות בליגה הארצית, בליגות הנמוכות היותר ובליגות הנוער והילדים.
בהנהלת הקבוצה הביעו סיפוק רב מההחלטה: "אנחנו רוצים להגיד תודה. תודה לבעלים היקרים שלנו לני ומשפחת רקנאטי שממשיכים לתמוך בקבוצה ובעיר הרצליה כבר למעלה מ-20 שנה. תודה לעיריית הרצליה, ולעומד בראשה משה פדלון על התמיכה בקבוצה. לעיר הרצליה מגיעה קבוצת כדורסל בליגת העל.
"תודה לכם על הלחימה, על האופי, על המחויבות ועל רגעי ההנאה. תודה שהחזרתם את הקבוצה למקום הראוי לה, מקווים ומאמינים שנראה את חלקכם הגדול איתנו גם בשנה הבאה. ובעיקר תודה לכם האוהדים. אלו שנשארו איתנו, המשיכו להגיע ולתמוך בקבוצה גם ברגעים הקשים. אנחנו חוזרים לליגת העל בראש מורם, אחרי עונה שאנחנו מרגישים שהחיבור שלנו עם הקהילה רק התחזק. אנחנו מבינים טוב יותר מה אתם האוהדים רוצים, ומבטיחים לעשות את המקסימום גם בליגת העל כדי לעשות אתכם גאים.
"בימים הקרובים הנהלת הקבוצה תתחיל לעבוד ולגבש את התכניות לעונה הבאה שצפויה להיות מאתגרת ומעניינת במיוחד. אנחנו נמשיך לעדכן אתכם בכל ההתפתחויות ובחדשות".