הדיירים בבניינים בפרויקט נצבא פארק הרצליה (מתחם התחנה המרכזית הישנה) מתכוונים לתבוע את העירייה: "העירייה לא עמדה בהתחייבויתיה להקים עד כה את הפארק - שילמנו עבור זה הרבה כסף, זהו מחדל שהעירייה תשלם עליו".
1 צפייה בגלריה
פרויקט נצבא פארק הרצליה
פרויקט נצבא פארק הרצליה
פרויקט נצבא פארק הרצליה
(צילום הדמיה: יח"צ)
קראו גם >>>>
תושב באחד הבניינים במתחם, "בחוזה היה כתוב במפורש כי עם האכלוס הפארק יהיה מוכן, אנחנו כבר מספר חודשים לאחר שהדירות אוכלסו והפארק עדיין לא הוקם, וגם לא נראה באופק - ואנחנו לא מתכוונים לעור על זה בשתיקה".
כזכור, נצבא פארק הרצליה משתרע על חטיבת קרקע של כ-27 דונם במתחם שבו הייתה ממוקמת בעבר התחנה המרכזית הישנה. הפרויקט הוקם בשתי פעימות: בשלב הראשון נבנו שלושה בניינים של 10 קומות ובהם כ-150 יחידות דיור; בשלב השני אמורים להבנות שני מגדלים ובהם כ-250 יחידות דיור. בסמוך למתחם צמוד לקומפלקס אמור להיות מוקם פארק ירוק בשטח של כ-10 דונם. אלא שכאמור, לטענת הדיירים, הפארק טרם הוקם למרות התחייבותה של עיריית הרצליה.
"כל הניסיונות להבין מה קורה עם הפארק העלו חרס", אומרת תושבת אחרת, "פנינו לעירייה בכל הצינורות המקובלים ועד עכשיו לא קיבלנו תשובה מה עם הפארק. אם העירייה לא ממלאת את התחייבותה לפי החוזה עליו חתמנו, אז נתבע אותה".
מי אחראי להקמת הפארק?
"העירייה החליטה שהיא מקימה את הפארק ולא 'נצבא', אין לנו טענות לחברה".
מהעירייה נמסר: "הפרויקט אוכלס לפני ימים אחדים בלבד, מקובל מאד שהפיתוח מושלם בהמשך. במקום מתוכנן פיתוח השטח הציבורי באופן זמני, היות ואמור להבנות חניון תת קרקעי".