עשרת הדיבות בבתים משותפים - "קינגדום":
מי מאיתנו שגר באחת משכונות המגדלים שצצו בישראל בעשורים האחרונים יודע כמה חשוב לבחור נכון את חברת ניהול ואחזקת השטחים המשותפים. חשבנו להקים כתבה בנושא ופנינו לגולשים שלנו שיסייעו בבחירת החברה בעלת מתן השירות הטוב ביותר.
קבלנו כמה עשרות המלצות, אבל את תשומת ליבנו משכה חברת "קינגדום" שקיבלה מאות המלצות. פנינו אל מנכ"ל החברה - ירון בונה ולהצעתו, הסכמנו להצטרף לסיבוב באחד מן הפרויקטים בשכונת "גני אביב" בלוד ובמשרדי החברה.
כבר מדלת הכניסה ניתן היה להתרשם כי מדובר בחברה שמשלבת המון ניסיון לצד מקצועיות רבה וכל זאת לאורך שנים. מפי המנכ"ל למדנו כי זו החברה היחידה בישראל שמנהלת שכונה מלאה של ממש מה שמביא לחיסכון משמעותי בעלויות שמשלם כל דייר בנפרד וכן שירות זמין במשך מרבית שעות היממה.
1 צפייה בגלריה
קינגדום ניהול בנייני מגורים ושכונות
קינגדום ניהול בנייני מגורים ושכונות
קינגדום ניהול בנייני מגורים ושכונות
(צילום: אופיר קראוס – איגל צלמים)
דיירי אחת השכונות בעיר לוד סיפרו כי ההחלטה לאפשר לחברה אחת לנהל את כל הבניינים והשטחים המשותפים בשכונה הינה הפתרון המנצח ולמה?....
- מחירים מוזלים הרבה יותר
- כוח מיקוח למול ספקים ונותני שירות
- זמינות מירבית ורוב שעות היממה
- צוות עובדים אשר מעניק טיפול אישי לכל דייר ודייר
- זמינות לכל דייר ודייר שיכול לפנות ישירות לחברה לצורך קבלת שירות
- יצרה ריכוזיות נוחה של עבודה ושירות וכולם יוצאים נשכרים.
אחד הדיירים סיפר: "אנו זוכים לראש שקט בכל הקשור לגבייה, ביקורות, טיפולים, ניקיונות וגינון. חברת "קינגדום" הוסיפה לסל השירותים שלה גם "שילוב קהילתי", מנהלת קהילתית יוצרת קשרים ופעילות לטובת כלל הקהילה".
בחברה הוסיפו כי הוקמו חוגי ריצה, נט-וורקינג בין בעלי המקצועות השונים בשכונה ועוד.
"כקהילה שכונתית יש לנו יתרון ואפשרות קידום אחד את השני, כאשר בפועל הדיירים לעיתים לא מכירים את שכניהם - ואנו בשאיפה שזה ישתנה. הקמנו עיתון רבעוני שבו תושבי השכונה נסקרים ובאים לידי חשיפה. אמנים, ספורטאים ובעלי מקצוע מיוחדים, מציגים את עצמם ואת פעילותם ויוצרים קשרים קהילתיים חזקים על אנשים שגרים עשרות מטרים מהם ולפעמים באותו הבניין ממש", מספר המנכ"ל.
ביקור במשרדי החברה העלה כי מדובר בסטנדרטים חדשים בכל הקשור לפעילות חברה בתחום ניהול ואחזקת רכוש ושטחים משותפים במתחמי מגורים ושכונות. "קינגדום" היא חברת אחזקות שתחתיה פעילה חברת הבת עוד משנת1995. בחברה כ-42 עובדים ובין הפרויקטים של החברה, פרויקט הדגל ב"גני אביב" בלוד שם מתחזקת החברה את כל השכונה - 220 בניינים, 5.000 יח"ד.
השירות של "קינגדום" כולל: גביית דמי ניהול, עריכת פוליסות ביטוח לרכוש ולשטחים משותפים, ניקיון, גינון, תשלום חשבונות, תיקון, צביעה, תחזוקת גופי תאורה, טיפול במשאבות, אינסטלציה, מערכות גילוי וכיבוי אש, טיפול בבעיית סתימת ביוב.
התרשמותנו הייתה שמדובר בחברה וותיקה מאוד בארץ, עם ידע נרחב בתחום ומשאבים משמעותיים, וכנראה שמדובר בחברה היחידה שמטפלת בניהול שטחים משותפים בשכונה שלמה כבר 26 שנים. שמחנו לשמוע כי בימים אלו שואפת החברה לשכפל את הפלטפורמה הייחודית לכל רחבי הארץ. ל"קינגדום" יש את כל הידע והכלים ולרבות מערכת איתנה ופעילה, תכנות ומחשוב מתקדם, צוות משרד אדיב ויעיל, אגף כספים וחשבונות, יעוץ משפטי, שירות לקוחות ועוד. והמסקנה: חברת "קינגדום" בהחלט ערוכה לקלוט שכונות חדשות ולהמשיך לשרת לקוחות מרוצים.