רגע לאחר שערכה קניות ויצאה בדרכה לרכבה, נתקלה שרית כהן על מעבר החצייה ברמת השרון במכסה של תעלת ביוב ונפלה ארצה. כתוצאה מכך היא נחבלה ושברה חולייה בעמוד השדרה ובימים הקרובים היא תיאלץ לעבור ניתוח. בעקבות האירוע כהן הגישה תביעה נגד העירייה בגין רשלנות שגרמה לפציעתה.
קראו גם >>>
כהן, 58, תושבת עין שריד, עובדת בפנימיה עם נוער בסיכון, הגיעה בחודש יולי 2021 לערוך קניות בסניף סופר פארם ברחוב אוסישקין ברמת השרון. לטענתה, ביציאה מהסניף לעבר מעבר החציה לכיוון רכבה, נתקלה במכסה ביוב בולט המונח במקום וכתוצאה מכך נפלה על הגב.
עוד באותו יום ניגשה כהן למרפאת קופ"ח ועברה בדיקות וטיפול רפואי. כהן שהתלוננה על כאבי בגבה ובגופה, עברה בדיקת סי.טי ועל פי התוצאה התגלה שבר באחת החוליות של עמוד השדרה. "מאז האירוע ועד היום אני יושבת בבית, לא יכולה ללכת לעבודה, מרגישה בכאבים וקשה לי בתפקוד היומיומי. בימים הקרובים נקבע לי ניתוח שאני צריכה לעבור", מספרת כהן.
בעקבות האירוע כהן יצרה קשר עם עירייית רמת השרון ועדכנה אותם, אך לטענתה העירייה לא נקטה באף צעד כלפיה. עקב כך, כהן הגישה בשבוע שעבר תביעה נגד העירייה בבית משפט השלום בהרצליה על סך 33,800 שקלים.
בכתב התביעה טענה כהן כי הנזק נגרם לה כתוצאה של רשלנות מצד עיריית רמת השרון. לדבריה, מאז האירוע ועד הגשת התביעה ובחלוף שלושה חודשים היא יושבת בביתה, סובלת מכאבים איומים ומתקשה ללכת. כהן מבקשת פיצוי כספי עבור הסבל, הכאבים והלילות שעברה ללא שינה וכן הפסד ימי עבודה ועוגמת נפש.
מהעירייה טרם נמסרה תגובה.