עמית רצאבי נער בן 16 מהרצליה, שמתאמן באופן מקצועני באומנויות לחימה, ספג בעיטה בצוואר במהלך האימון - ופונה לבית החולים במצב קשה. מאמצי ההחייאה לא הצליחו להציל את הנער ואתמול (שלישי) הוא נפטר מפצעיו.
2 צפייה בגלריה
נפטר מפצעיו
נפטר מפצעיו
נפטר מפצעיו
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
הנער ספג בטעות בעיטה בעורק הראשי של הצוואר במהלך אימון. צוות מד"א ביצע פעולות החייאה ולאחר שליבו שב לפעום פונה הנער לבית החולים הלל יפה כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. אתמול בבוקר (שלישי) התקבלה בצער גדול הידיעה על פטירתו.
הדיווח על הפציעה החריגה באימון הלחימה התקבל במוקד מד"א במרחב שרון לפני כשבוע. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנער ופינו אותו לבית החולים הלל יפה במצב קשה, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם.


פרמדיק מד"א סעיד מג'אדלה וחובש רפואת חירום עפר יושעי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו נער בן 16 מחוסר הכרה. סיפרו לנו שבמהלך פעילות ספורטיבית הוא נחבל. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, ביצענו פעולות החייאה שבמהלכן ליבו חזר לפעום, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה והוא מחוסר הכרה ומונשם".

קראו גם:

אבי ניר יו״ר האחווה אומנויות לחימה, קרא לכל המאמנים והעוסקים בתחום להגיע להלווייתו של עמית ז"ל: "אני מוציא כאן קריאה לכולם. הקריאה הזו אומרת שאנו לא רק מצטערים וכואבים מעל המקלדת. והצער שלכם הוא אמיתי אני יודע. אני לא הכרתי את הנער הנפלא הזה הוא לא היה חבר האחווה אבל הוא אחד משלנו ,של כולנו ולכן אני נוסע מחר ללוויה לתת כבוד אחרון בשמי ובשם האחווה. כל מי שמעוניין להגיע מחר , ליצור איתי קשר ואתן את מיקומי בבית העלמין בשעה 16:00 וטיפה לפני יהיה זכרו ברוך".