כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו אתמול (ראשון) כנגד דניאל כהן, בן 30 מהרצליה, אשר תקף בסוף יולי מנהל חניון בעיר וגרם לו לחבלה חמורה שהובילה לשיתוק ארבעת גפיו.
2 צפייה בגלריה
דניאל כהן. תקיפה חמורה
דניאל כהן. תקיפה חמורה
דניאל כהן. תקיפה חמורה
(צילום מסך מתוך התוכנית "אייל גולן קורא לך")
מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין מעיין שיוביץ מפרקליטות המדינה, עולה כי הנאשם הגיע עם אחיו לחניון בעיר הרצליה, והשניים חנו את רכבם במקום האסור בחנייה.
מנהל החניון פנה אליהם בבקשה שיזיזו את רכבם ובין השלושה התפתח ויכוח. מיד לאחר מכן, התקרב הנאשם למנהל החניון והכה אותה במכת אגרוף בפניו.
נוכח עוצמת האגרוף, התמוטט מנהל החניון, תוך שראשו הוטח באספלט הכביש. בעוד הנאשם ברח מהחניון, נותר המנהל על הכביש מחוסר הכרה ומדמם בפניו.

לאחר הגעתו לבית חולים, אובחן כסובל משיתוק בארבעת גפיו, חבלות ראש וצוואר, חבלה תת עורית וחתך במצח, והוא נכנס לניתוח חירום בעמוד השדרה. נכון לרגע זה, הוא עדיין מאושפז בבית החולים ומצבו מוגדר כקשה.

2 צפייה בגלריה
תקיפת מנהל החניון
תקיפת מנהל החניון
תקיפת מנהל החניון
(צילום: מצלמות האבטחה)

עו"ד יצחק איציקוביץ' שמייצג את הנאשם כהן, אמר: "בסופו של דבר לא הייתה לדניאל כוונה לפגוע באותו מתלונן. הוא נלחץ מהסיטואציה. הוא טען שחש סכנה, שאיים עליו, ובסופו של דבר הוא הגיב ולא ציפה שזו תהיה התוצאה. הוא מצטער ומתחרט על הכל".
קראו גם >>>>
במסגרת בקשת המעצר עד תום ההליכים, שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד שיוביץ כי "לאור האלימות הקשה והתקיפה האכזרית של המתלונן, אשר בוצעה ללא התגרות מוקדמת כנגד המתלונן אשר כל 'חטאו' היה שביקש מהמשיב להזיז את רכבו.
תוצאותיה של התקיפה האכזרית, אשר הותירה את המתלונן כשגופו משותק חלקית, מדברת בעד עצמה ביחס למסוכנות הגבוהה ביותר הנשקפת ממנו״.