רפאל ארוש מהרצליה, המתגורר בשנים האחרונות בתאילנד, יוצא למסע להצלת בנו ליאור שחלה בסרטן אגרסיבי. ארוש, אחד הישראלים היחידים שקיבל עיטור כבוד ממלך תאילנד על עזרתו בחילוץ והצלה, יוצא עכשיו לחילוץ בנו מהמחלה הארורה, והוא פונה לעזרה וסיוע: "הבן שלי בן 22, מגיע לו לחיות".
2 צפייה בגלריה
ליאור ארוש. "הוא גיבור אמיתי"
ליאור ארוש. "הוא גיבור אמיתי"
ליאור ארוש. "הוא גיבור אמיתי"
(צילום: פרטי)

"ממוטטים כלכלית"


"בני ליאור חולה בסרטן העצם, אוסטיאוסרקומה, מחלה נוראית וסרטן אלים ואגרסיבי ביותר", הוא אומר השבוע בכאב ממקום הימצאו בארה"ב לצורך הטיפולים הניסיוניים בבנו. "ליאור מטופל בקליבלנד קליניק אצל פרופסור המתמחה בסרטן העצם. אנו בטיפולים מצילי חיים, כרגע בכימו לשלושת החודשים הקרובים, ואז רק השם יודע מה הלאה. עוד ועוד טיפולים כימותרפיים, הקרנות וניתוחים. אנו צפויים לטיפולים ארוכי טווח, אי אפשר לדעת מה המחלה הזאת תביא איתה מחר".
ליאור חלה לפני כשנתיים וחצי בסוג סרטן נדיר, הפוגע בעיקר בגילי 5־25 שנה ושולח גרורות לכל הגוף.

2 צפייה בגלריה
ליאור, רפאל וד"ר אנדרסון בטיפולים
ליאור, רפאל וד"ר אנדרסון בטיפולים
ליאור, רפאל וד"ר אנדרסון בטיפולים
(צילום: פרטי)

לליאור כרתו כבר רגל, וכעת הוא נאבק על חייו בעזרת ניסוי קליני שהניב בעבר תוצאות בהובלתו של פרופ' פיטר אנדרסון, מומחה בעל שם עולמי מקליבלנד.
למרות התקווה שיש בניסוי זה, עקב עלותו הגבוהה וכן העובדה כי ארוש עזב את עבודתו כדי לסעוד את בנו, הוא נדרש כעת לסיוע כספי: "אנו ממוטטים כלכלית, ולפנינו הוצאות רבות שאין מצב לעמוד בהן. מאז שליאור חלה איני עובד, הטיפול והצלתו של מצריכים את התעסקותי המלאה והבלעדית. ליאור עבר אין ספור סבבים של כימו אגרסיבי ביותר, כריתה של הרגל הימנית מעל הברך, וניתוחים קשים להסרת עשרות גרורות מהריאות. לצערי, אנו חייבים כספים רבים עקב מורכבות הטיפולים והשהייה הארוכה בארה"ב, ועדיין הדרך ארוכה. אנחנו פה לבד לגמרי, נלחמים לבד, בלי שום עזרה מהסביבה".
קראו גם >>>>
איך ליאור מגיב?
"הוא גיבור, הוא צלח את הקרבות הקשים ונחוש לצלוח גם את הבאים. זה מתיש אותו, אבל הוא נחוש, ואני יותר ממנו. אני פשוט זקוק לעזרה, ואני מקווה שאנשים יפתחו את הלב שלהם".