הרצליה יוצאת למכרז הפוד טראקס הגדול בישראל: עיריית הרצליה מובילה מהפכה בתחומי האוכל, הפנאי והקהילה ויוצאת בימים אלה למכרז להפעלת יותר מ-20 פוד טראקס (מזנונים ניידים) במרחבים הציבוריים ברחבי העיר. המיזם, הגדול מסוגו בישראל, נועד להפוך את המרחב הציבורי למוקד בילוי קהילתי ולהחזיר את הדופק לחיי הרחוב העירוניים.
2 צפייה בגלריה
פודטראק
פודטראק
פודטראק
(צילום: shutterstock)

קראו גם:

המהלך מציע פתרון חדשני לביקוש הגובר לאוכל רחוב איכותי, גם באזורים עירוניים המרוחקים ממרכזי מסחר ותעסוקה, כגון גינות ציבוריות ומרכזים קהילתיים שייפתחו כעת למודל הפעלה גמיש וחדשני.
"אנחנו מחזירים את הדופק הפועם לעיר ויוצרים חיי קהילה תוססים גם בשעות הבילוי אחר הצהריים בגינות, בפארקים ובמרחבים הציבוריים", אומר ראש העיר, יריב פישר. "המיזם מייצג חזון של מרחב ציבורי חי ונושם, שבו תושבים יכולים ליהנות מחוויה קולינרית איכותית ומפגש קהילתי אמיתי".

2 צפייה בגלריה
פודטראק
פודטראק
פודטראק
(צילום: shutterstock)

סגנית ראש העיר, דנה אורן ינאי, אמרה: "הצבת פוד טראקס במרחב הציבורי מאפשרת גמישות עסקית לצד בניית קהילות סביב עולם האוכל והפנאי. אנו רואים את המיזם כמחולל שינוי עירוני מרמת הקהילה. אנחנו קוראים ליזמות וליזמים מהקהילות השונות להשתתף".
המפעילים יוכלו לפעול בין יום אחד לשבעה ימים בשבוע, עם עידוד מיוחד להפעלה בסופי שבוע, ויידרשו להתאים את התפריט לקהילה המקומית תוך הצעת מוצרים בסיסיים, כמו מים, קפה וקרטיבים במחירים מפוקחים.
העירייה תקים פורום ייעודי לליווי המפעילים ותספק מענים מהירים, ליווי בהקמה ותמיכה בתפעול השוטף. המודל מאפשר כניסה עסקית מדורגת או פעילות מלאה, ומציע למפעילים שותפות במהלך אסטרטגי שמייצר חשיפה וקהל נאמן.