עדות מהתופת: סהר בן סלע, 30, תושב הרצליה, בילה במסיבת הטבע ברעים, הסתתר בבטונדה שחדר אליה מחבל - וניצל בנס. כעת הוא משחר את התופת שהייתה שם בעדות מצמררת: "הרגע הכי נורא היה שניסיתי להניע את הניידת בזמן שחבר שלי מנסה להחיות את חברה שלו. והיא מסתכלת עליי עם העיניים הפתוחות שלה. הבנתי שהיא מתה".
2 צפייה בגלריה
סהר בן סלע באיכילוב
סהר בן סלע באיכילוב
סהר בן סלע באיכילוב
(צילום: מוטי קמחי)
בעדות שמסר מבית חולים איכילוב, הוא סיפר לתקשורת כיצד התחיל הכל: "עצרו את המוזיקה, אמרו לנו שיש אזעקות ואחרי מספר דקות המפיקים של המסיבה צעקו שיש מחבלים. היינו 11 או 12 חברים, עלינו לשלושה רכבים והתחלנו לנסוע לכיוון צפון, חיפשנו לאן לברוח. אנשים היו תחת השפעה תוך כדי אש חיה, היה שם כאוס. נסעו על מהירות של 100, 120 קמ"ש בשטח, בין אנשים. כל ציר שהגענו אליו השוטרים פרססו אותנו, תוך כדי שיורים לכיוון שלנו ואנחנו רואים ממש את המחבלים מגיעים עם הטנדרים.

2 צפייה בגלריה
סהר בן סלע באיכילוב
סהר בן סלע באיכילוב
סהר בן סלע באיכילוב
(צילום: מוטי קמחי)

"הגענו לבטונדה, שוטר חמוש עצר אותנו ואמר לנו להיכנס פנימה ושאין לאן לברוח. היינו שם 30 אנשים פחות או יותר. אחרי כמה דקות הם התחילו לירות עלינו ונטרלו את השוטר. זרקו רימון רסס ראשון, הוא התפוצץ בכניסה. אחרי דקה שכולנו צורחים, מתפללים וזועקים מכאב - נזרק עוד רימון שפגע לי בראש. הייתי צמוד לקיר בשורה השנייה, הרימון עף על הגופות מאחורה, הן ספגו את ההדף וזה מה שהציל אותנו.
קראו גם:
"אחרי חצי דקה מישהי ניסתה לברוח כי היא נחנקה בפנים, אני והבן זוג שלה ניסינו לתפוס אותה, לא הצלחנו והיא פשוט נתקלה במחבל ונורתה מטווח אפס. אחרי זה המחבל נכנס, לדעתי עם עוזי, והתחיל לרסס אותנו. כל מי שהיה בשורה הראשונה והשנייה, חוץ ממני – מת. חטפתי כדור במפרק ורסיסים ברגל בצלעות. לדעתי היה לו מעצור בנשק, כי היה ממש את הרעש של המעצור ממה שאני זוכר, והוא ברח החוצה.
"יצאתי אחריו, חיפשתי שם נשק על הרצפה ולא מצאתי. ואז התחילו לפתוח עלינו באש עוד הפעם מרחוק, רצתי לניידת ושמעתי את הקשר ממנה, חיפשתי בה נשק ולא מצאתי. עליתי בקשר מול המשטרה שאנחנו חייבים תגבורת ויש הרוגים ופצועים. השוטר בקשר עלה מולי ואמר לי פשוט תברח, בהצלחה".