מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, שלח היום (חמישי) מכתב למנהל אגף הביטחון, פיקוח וסד"צ, עוז נהרי, בעקבות השחתת שמות שלטי הרחובות בעיר שנעשתה הבוקר במסגרת פעולות המחאה נגד הרפורמה המשפטית.
2 צפייה בגלריה
השחתת השלטים
השחתת השלטים
השחתת השלטים
(צילום: פרטי)
הבוקר (חמישי) במסגרת פעולות המחאה נגד הרפורמה המשפטית, כוסו בדבק מגע קשיח שמות הרחובות ברחבי העיר עם הכיתוב: "רחוב הדמוקרטיה".
עוד עולה, כי ברחבת הדשא של יד-לבנים נוצר נזק של כ-20 אלף ₪ למשטח העץ ("דק") ונזק פוטנציאלי למערכת ההשקיה התת-קרקעית, בעקבות הצבת מיצב המחאה.
 
2 צפייה בגלריה
השחתת השלטים
השחתת השלטים
השחתת השלטים
(צילום: פרטי)

מנכ"ל העירייה הנחה את מנהל אגף הבטחון בעירייה, עוז נהרי להורות לראשי המחאה שלא לבצע ונדליזם במרחב הציבורי: "אנו מכבדים מאוד את חופש הביטוי, מכל הצדדים, ואת הרצון של כל אדם באשר הוא להביע את מחאתו. אולם, גם לכך יש להציב גבולות ולדאוג כי פעולות המחאה לא יהוו ונדליזם במרחב הציבורי.
קראו גם:
"עלות הטיפול בהסרת המפגע ותיקון הנזקים במרחב הציבורי מסתכמת בעשרות אלפי שקלים ובשעות עבודה מרובות של עובדי העירייה וקבלנים, שנדרשו להסיר את המדבקות, לנקות מסביב, להחליף חלק משלטי הרחוב ולהשיב את השלטים לחזותם המקורית.
אבקש שתבהיר זאת מול מארגני המחאה ותביא לתשומת לבם את עמדתנו הברורה ולפיה נמשיך להגן על הזכות למחות ולהתבטא בכל דרך – אך ללא פגיעה במרחב הציבורי".