ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בשיתוף הנהגת ההורים ופורום ה-15, הודיע אמש (ראשון) על מתווה חזרה לאלתר ללימודים של תלמידי כיתות ז' עד י' – וכבר ביום רביעי הקרוב יחזרו התלמידים אל בתי הספר.
1 צפייה בגלריה
תלמידי החטיבות חוזרים ללימודים
תלמידי החטיבות חוזרים ללימודים
תלמידי החטיבות חוזרים ללימודים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>
על פי המתווה של עיריית הרצליה, התלמידים ילמדו חלק מהשיעורים בקפסולות בכיתות, וחלק בלמידה במרחבים פתוחים, בשילוב למידה מרחוק.
לדברי משה פדלון, ראש עיריית הרצליה: "בשל הנזק המצטבר הניגרם לתלמידים, גם ברמה החינוכית אבל בעיקר ברמה הנפשית והחברתית – לא נוכל לתת לילדים שלנו להמתין עד ל-9 במרץ, על פי מתווה הממשלה. הילדים הללו אינם הפקר ולא ייתכן שהממשלה שפותחת את מרכזי הקניות, הקניונים והמסחר למאות בני אדם, לא תאפשר כניסת תלמידים אל כתלי בית הספר".
 זיו עומר, יו"ר הנהגת ההורים הרצליה: "אני מברך על הצעת ראש העירייה ופורום ה-15, ושמח שראשי הערים זועקים את זעקת הנוער יחד עם הנהגת ההורים. מדינת ישראל שמה את החינוך בסוף סדר העדיפויות בהחלטתה לפתוח את רוב המשק בעוד משאירים בבית את ילדי ז'-י', ילדים התקועים בבית, בבדידות גדולה כבר שנה. צריכים לזכור שנערות ונערים בגילאים אלו מבינים את משמעות המסכות והריחוק החברתי, ומקפידים על כך הקפדה יתרה בעת השהות בביה"ס, דבר שלא מיתן לאכוף בעת טיולים לקניון".