על אחד ממועדוני הספורט המצליחים בשרון עוברת בימים אלה טלטלה גדולה בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה נגד אחד ממאמני מחלקת הנוער של המועדון בנוגע להטרדות מיניות. בעקבות התלונה זומן המאמן לחקירה ולאחר מספר שעות של חקירה שוחרר לביתו.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
בקבוצה היו המומים מהתפתחות הסיפור שגרם להלם גדול אצל אנשי המועדון, ההורים והשחקנים. עם או בלי קשר למקרה המדובר, במועדון הוחלט לסיים את ההתקשרות עם המאמן. ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "נסיבות האירוע נבדקות".
יו"ר המחלקה סיפר השבוע: "שמענו כל מיני שמועות בנושא המאמן, ואז הובהר לנו שהעירייה קיבלה תלונה על הטרדה מינית בנוגע לאותו מאמן. בעירייה פנו לעורכת דין שמתמחה בדברים האלה, ובהנחייתה הנושא הועבר לבדיקת המשטרה. העניין נמצא בבדיקה. המאמן זומן לשיחה והודענו לו שלא נוכל להמשיך את ההתקשרות איתו. אני ממש מרחם על האיש. יכולים לעשות את זה לכל אחד מאיתנו. זה מצב לא נעים בכלל. נמתין לתוצאות הבדיקה המשטרתית. אני מקווה שבסופו של דבר יוכח שלא היה שום דבר".
מקורביו של המאמן מסרו השבוע: "מנסים לתפור תיק לאיש היקר והמסור הזה. מדובר באיש מקצוע מעולה, אדם ישר כסרגל ובעל ערכים. פשוט בושה מה שמנסים לעשות לו. זה חיסול ממוקד. לא היה ולא נברא, והכל יוכח בסופו של דבר".
עורכת דינו של המאמן: "מרשי עובר מסע הכפשות מזעזע. מסתובבות שמועות זדוניות שהן בפירוש עלילות שווא שהופצו בעיר ללא אחריות על דברים שלא היו ולא נבראו. מי שעומד מאחורי הדברים הנוראים הללו שמופצים הם בעלי אינטרס מאוד לא לגיטימיים". גורם בכיר ברשות המקומית אמר: "הדברים נמצאים בחקירה. אנחנו לא משטרה או בית משפט, יש מי שיבדוק את זה".
מהמשטרה נמסר: הנושא בבדיקה.