מדודו אהרון ועד משט חגיגי במרינה: חגיגות העצמאות וציון יום הזיכרון בהרצליה יעלו לעירייה 1.2 מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
צילום: אלכס קולמויסקי
צילום: אלכס קולמויסקי
צילום: אלכס קולמויסקי
בבימה המרכזית בשער העיר יופיעו הזמרים דודו אהרון וקרן פלס, ובבימת חצות יופיע עברי לידר. כמו כן, ישתתפו באירועים הלהקות המקומיות: להקת "שבעת הכוכבים", "על הבמה" ולהקת המחול של המרכז הבינתחומי.
בבימת הילדים, בתחנה המרכזית, יופיעו שירן סנדל כוכבת גאליס, "קצפת ותות" ו-"פורמולה", וכן יתקיימו הופעות של הלהקות המקומיות, ושל להקת המרכז עירוני לפלמנקו.
בבימת נוער, ברחבת החניה ברחוב בן גוריון 14, יופיעו הרכבים מוזיקליים ולהקות מקומיות בסגנונות למיניהם. בבימת המסורת, בבית אלבה, תיערך תפילת ערבית חגיגית, וכן יופיעו אבירם שוקרון ולהקת "עידן חדש". בבית קינן תיערך חגיגה של שירים ישראליים אהובים, וכן יופיעו הזמרת איילה לוי קלינסקי ומקהלת "זמר לך". בגן וריזלנד, במערב העיר, יתקיימו הופעות מקומיות, מתקנים מתנפחים, מופע לילדים וזיקוקי די-נור.
2 צפייה בגלריה
צילום: עיריית הרצליה
צילום: עיריית הרצליה
צילום: עיריית הרצליה
למחרת, ביום חמישי, בשעה 11:00, יתקיים משט יום העצמאות המסורתי, שיוזנק מהמרינה. מוזיאון "בית ראשונים" ברחוב הנדיב יהיה פתוח לקהל בשעות 13:00-9:30 בבוקר. סיורים מודרכים ייצאו בכל שעה עגולה.
כזכור, בשבוע שעבר החליט שר הפנים אריה דרעי, לאמץ את המלצות הועדה הציבורית להגבלת הסכומים שישלמו הרשויות המקומיות לאמנים באירועי יום העצמאות בשנה הבאה, שנת 2020.
על פי ההחלטה, התשלומים לאמן יוגבלו לסכום של עד 70 אלף שקלים להופעה של שעה בערב יום העצמאות. יצויין כי ביום העצמאות שיחול בשבוע הבא יש אמנים שמקבלים תשלום של למעלה מ-250 אלף שקלים להופעה קצרה.
דרעי מסר כי החליט להביא לסיום את ההוצאות הכבדות על חשבון התושבים מדי יום העצמאות: "לתושבי הרשויות המקומיות יש את הזכות ליהנות מהופעות איכותיות במחיר שפוי, לא על חשבון שירותים חיוניים אחרים"