1 צפייה בגלריה
אלעד אלפרון | צילום: ירון ברנר
אלעד אלפרון | צילום: ירון ברנר
אלעד אלפרון | צילום: ירון ברנר
הותר לפרסם כי המשטרה עצרה אתמול את אלעד אלפרון, בנו של ראש משפחת הפשע המנוח יעקב אלפרון, במסגרת גל המעצרים בשרון. יחד עם אלפרון נעצרו שישה חשודים נוספים.
כזכור, בתום חקירה סמויה וממושכת, עצרה המשטרה אמש שבעה חשודים בביצוע עבירות אלימות, הצתות וסחיטה בדמי חסות באזור השרון. על החקירה הייתה אמונה היחידה לפשיעה חמורה ובינלאומית בלהב 433, במסגרת לחימה בתופעה.
שבעת החשודים נעצרו בלילה שבין שבת לראשון, בחשד כי עסקו בגביית דמי חסות בקרב בעלי עסקים שונים באזור השרון וכן פעלו באלימות ואף הציתו על פי החשד עסקים שלא סרו למרותם. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם. הם הובאו לחקירה במשטרה ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון.
מעו"ד ניר דוד, סנגורו של אלפרון, נמסר: "אני מגיש תלונה למח"ש נגד שוטרי היחב"ל שהגיעו לביתו בברוטאליות וחטפו את צילומי מצלמות האבטחה על מנת שלא תתגלה פעילותם הברברית. הם פשוט השתללו שם. בנוסף אני מגיש תלונה על כך שהוא הותקף על ידי השוטר בחקירה, הוא דחף אותו בחקירה וצרח לו בפנים. לגבי החשדות, חשוב לי להבהיר שאין למרשי שום קשר לסיפור ואני מצהיר שבדיון הבא שייערך ביום ראשון הוא כבר ישתחרר וחבל שהמשטרה מחזיקה אדם במעצר שאין לו שום קשר לעניין ומונעת ממנו לחגוג את חג החנוכה עם משפחתו".