1 צפייה בגלריה
דימה ז"ל וזירת התאונה הקשה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א, פרטי
דימה ז"ל וזירת התאונה הקשה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א, פרטי
דימה ז"ל וזירת התאונה הקשה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א, פרטי
פגיעה אחת עוצמתית בתחנת אוטובוס ברחוב הרב קוק, סיימה הלילה (א') את חייו של דימה אודוד, שוטר בשיטור העירוני של עיריית הרצליה. עוצמת הפגיעה הייתה כה חזקה, עד כי תחנת האוטובוס התמוטטה. הצוות הרפואי שהגיע למקום תוך דקות ספורות, ניסה לבצע החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו.
דימה אודוד ז"ל (25) מבת ים, נולד באוקראינה. הוא עלה לישראל בילדותו וכעבור מספר שנים שב לארץ הולדתו. בגיל 19 הוא עלה שוב על מנת להתגייס לצה"ל כחייל בודד ושירת כלוחם בחטיבת כפיר, גדוד שמשון. במהלך שירותו הצבאי הוא פגש את אשתו והשניים נישאו והביאו לעולם את דיאנה, כיום בת 4.
"הוא היה אבא מדהים שראה את הילדה שלו מעל הכל. גם אם זה אומר לא ללכת לישון אחרי משמרת לילה, העיקר להיות עם הילדה", מספר חברו הטוב טוני בר. "הוא היה חבר קשוח מבחוץ, אבל רגיש מבפנים. היה לו לב זהב והוא תמיד אהב לעזור לאנשים".
עם שחרורו מהצבא החל דימה לעבוד בשיטור העירוני בהרצליה, שם עבד עד מותו אמש. "הוא היה בחור זהב", מספר ידידתו אסתר. "הוא היה מסוג האנשים שכולם רצו להיות שותפים שלו לניידת. תמיד היה עם שמחרת חיים שאין לאחרים".
חברו לעבודה בן סטריקובסקי: "דימה היה חבר אמת. מסוג האנשים שתמיד יעזרו לך בשעת הצורך. הוא אהב את אישתו והילדה אהבה אינסופית, תמיד כשדיבר עליהם היה עולה לו חיוך שאי אפשר למחוק. הוא היה אינטיליגנט ותמיד שאף ללמוד עוד ולהיות הכי ממוקצע ומקצועי שיש".
עוז נהרי, מנהל יחידת השיטור העירוני באגף הביטחון: "דימה היה עובד מקצועי ומסור וחבר נאמן. הוא אהב את השירות ביחידת השיטור וראה בה שליחות. הוא בלט בתכונותיו הנעימות, בנתינה ובסיוע לתושבים ולחבריו ליחידה. לבי עם המשפחה, הוא יחסר לנו מאוד".
גם ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, הביע את צערו ואמר: "דימה היה עובד עירייה איכפתי ואהוב על חבריו. בחור צנוע שמעשיו הם שדיברו והוכיחו את יכולותיו הגבוהות. רק לפני שבועיים פגשתי אותו בלשכתי, בטקס הענקת קביעות לאור העבודה הטובה שהפגין. לבי עם משפחתו וחבריו".
אודוד נקבר בבית העלמין בחולון. שבעה בבית המשפחה ברחוב משה שרת 14 בבת ים.