1 צפייה בגלריה
הדמייה: "כנען שנהב אדריכלים"
הדמייה: "כנען שנהב אדריכלים"
הדמייה: "כנען שנהב אדריכלים"
ביום רביעי שעבר אתמול אישרה הוועדה המקומית בהרצליה את תוכנית פינוי בינוי ב"מתחם רמב"ם" בעיר. במסגרת התוכנית ייהרסו שלושה בניינים ישנים בהם 33 דירות ובמקומם ייבנה מגדל (אחד מהשלושה בהדמייה) בן 22 קומות עם 84 יחידות דיור עם 3-5 חדרים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים.
הבניין יוקם על ידי חברת "אס.ג'י.אס living" וחברת "ויתניה", כאשר את הפרויקט מובילה בשם בעלי הדירות במתחם החברה לפיתוח והתחדשות עירונית בשיתוף חברת "חושן ניהול פרויקטים". הפרויקט ממוקם בסמוך למתחם התחנה המרכזית הרצליה, העובר גם הוא הליך התחדשות עירונית, ויהווה חלק מקומפלקס מחודש בלב העיר.
על פי תנאי המכרז, בעלי הדירות במתחם יקבלו, כל אחד, דירה חדשה הגדולה ב-25 מ"ר מדירתם הנוכחית. הדירות החדשות תכלולנה ממ"ד, מרפסת שמש, חניה מקורה ומחסן. מתכנן הפרויקט הוא האדריכל גיל שנהב ממשרד "כנען שנהב אדריכלים" והיועץ המשפטי שמייצג את בעלי הדירות הוא עו"ד יריב בר-דיין.
זהו פרויקט נוסף בסדרת הפרויקטים שמקדמת החברה לפיתוח והתחדשות עירונית ב"מודל החברתי", על פיו בעלי הדירות הם היוזמים של הליך הפינוי בינוי, אשר בסופו נערך מכרז לבחירת יזם שיתקשר איתם בהסכם.
ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית ומבעליה: "מודל ההתחדשות העירונית מוכיח כי הוא הכלי האפקטיבי ביותר עבור רשויות מקומיות לניצול וציפוף אורבני חכם, תוך ניצול מיטבי של הקרקעות במרכז העי. זאת במיוחד במקומות בהם אין בנמצא יותר מידי קרקעות פנויות לבניה בפרברי הערים.