2 צפייה בגלריה
א' במהלך שירותו הצבאי | צילום: פרטי
א' במהלך שירותו הצבאי | צילום: פרטי
א' במהלך שירותו הצבאי | צילום: פרטי
כוחן של הרשתות החברתיות וליבם הגדול של תושבי העיר הוכיחו את עצמם שוב. א', חייל בודד ממיאמי, השתחרר רק לפני כחודשיים משירות קרבי כצנחן. הוא עבר לאחרונה לדירת שותפים ברחוב מלכי יהודה בהרצליה יחד עם חייל בודד ממקסיקו, עולה חדשה מצרפת ועולה נוסף ממיאמי. אולם הרצון להתחיל חיים חדשים בעיר נתקל במציאות של דירה ריקה מתכולה.
לארבעה היו חסרים דברים בסיסיים רבים, בהם מצעים, כלי מטבח שולחן וכיסאות. סיפורם של הארבעה התגלגל לאוזניה של מ', תושבת העיר, שהחליטה לפנות למכרים רבים שיכולים לסייע ולתרום. במקביל פירסמה אחת מחברותיה פוסט בנושא. תוך זמן קצר מאוד החלו תושבי הרצליה להתגייס לקריאה ונרתמו למטרה, ביניהם גם מעצבת הפנים שרון פין שהשתמשה בקשריה. כך, בתוך יום אחד, קיבלו א' ושותפיו כלי מטבח רבים, מצעים, מגבות ואף מיקרוגל, מקרר, טלויזיה ומכונת כביסה.
"אמא שלי ישר ארזה ארגזים של ציוד, אני אספתי ופניתי גם למחלקת ההתנדבות של העירייה שסייעה", אומרת מ'. "השגנו דברים רבים והכל מתרומות, יש אנשים מדהימים בדרך. הכי חשוב זה שהצלחנו. אני אוהבת אתגרים, אם זה למקלט נשים בהרצליה, חיילים, מועדוניות רווחה. מה ואיפה שניתן לסייע, אני אעשה זאת. אני גם מתכוונת להזמין את הבחורים לארוחת שישי בכל שבוע".
2 צפייה בגלריה
חלק מהכלים והמכשירים שנתרמו | צילום: פרטי
חלק מהכלים והמכשירים שנתרמו | צילום: פרטי
חלק מהכלים והמכשירים שנתרמו | צילום: פרטי
"זה היה מדהים. תוך 24 שעות פשוט הביאו לפה הכל. מ' נכנסה עם סכו"ם, צלחות, מצעים. כל מה שהיינו צריכים. אפילו דאגה לנו למקרר ומכונת כביסה. אין דברים כאלה באמריקה וזו בדיוק הסיבה שבאתי לישראל", מספר א'.
עכשיו כשהדירה מרוהטת, מה התוכניות שלך לעתיד?
"התחלתי לעבוד במכירות עכשיו ואני רוצה לראות איך זה להיות אזרח ולעבוד בעבודה אמיתית. אני גם מתכוון להמשיך לתואר שני בביוכימיה".