ג'ימברונה
מה כולל: נפתח ונאמר כי כשאמרו לי שבקניון ארנה קיימת משחקיה לילדים ללא עלות, ציפיתי לגרוע מכל, אך למזלי הופתעתי מאוד לטובה. המשחקייה מרווחת מאוד ואפילו נקייה. הגעתי בשעה 10 בבוקר בתחילת אוגוסט ועל אף מספר רב של ילדים, ניתן היה להסתובב ולשחק בקלות. במקום מתחמים מוגדרים לתינוקות קטנים בהם יוכלו לזחול חופשי וכריות רכות, אך גם מגוון אטרקציות לגילאים גדולים יותר כגון בריכת כדורים, מגלשות, משחקי חשיבה ועוד.
החיסרון היחיד הוא העובדה כי במשך שהותי במקום לא הצלחתי להבחין באף איש צוות. נכון שמדובר בג'ימבורי חינם, אך לעתים עולה הצורך לעשות סדר ולהקפיד על משמעת.
מחיר: כניסה חופשית, ללא עלות.
גילאים: מאחר שלא נכחו במקום אנשי צוות, ניתן להעריך כי המקום מתאים לתינוקות החל מגיל חצי שנה ועד גיל 10 בערך.
אוכל: בג'ימבורי עצמו אין מזנון, אך בקניון ארנה לא חסר וממש ממול ניתן למצוא פיצריה ו"קפה גרג", או לרדת למטה למגוון המסעדות.
חניה: ללא עלות בחניון הקניון או בתשלום בחניון החיצוני.
מרכז אגדה
מה כולל: מהשניה הראשונה שנכנסים למרכז אגדה, ישר חשים את האווירה הנעימה והמיוחדת. כבר בעמדת הקבלה מתקבלים בחיוך ובברכת שלום ולאחר מכן נחשפים למרכז מקסים. המרכז פועל בחסות עיריית הרצליה וניתן למצוא בו ג'ימבורי נעים ומסודר, משחקייה, יצירה ופעילויות שונות כגון פעילות מוזיקלית, תנועה, שעות סיפור ועוד.
במהלך השנה ישנן פעילויות שוטפות לתינוקות כגון עיסוי, ליווי התפתחותי ותמיכה בהנקה, אך באוגוסט מתמקדת הפעילות בילדים הגדולים יותר.
דבר נוסף שאהבנו הוא החלוקה לחדרים לפי גילאים שונים. חלוקה זו גם גורמת למקום להראות גדול ומרווח ומונעת צפיפות יתר, אך גם מפרידה בין הגילאים השונים, כך שילדים בני 4 לא ירוצו וידרכו על תינוקות בני חצי שנה.
כמו כן, המקום נקי מאוד. בהתחשב בעובדה שבכל רגע נתון מסתובבים שם עשרות רבות של ילדים, זו עובדה מרשימה בפני עצמה.
מחיר: 40 שקל כניסה לכל הפעילויות. אם קונים כרטיסייה של 18 כניסות, עלות כניסה יורדת ל-30 שקל.
גילאים: גילאי לידה עד 5 שנים.
אוכל: ניתן להביא למקום אוכל מהבית ולחמם באופן חופשי לילדים. כמו כן יש פינת קפה להורים ואם רוצים לפנק את הילדים לאחר הפעילות, ניתן למצוא באזור מאפייה/בית קפה נחמד של "ניסו", בורגר ראנץ בשער העיר ועוד.
חניה: כחול לבן באזור.
פעלטון שבעת הכוכבים
מה כולל: במרכז מתחם האוכל בקומה השניה של קניון שבעת הכוכבים, ממוקם לו ג'ימבורי פעלטון, או בהגדרה מדויקת יותר: 3 קומות של כיף. אחד היתרונות הגדולים נעוץ במיקומו, מאחר שניתן לשכנע את הילדים להגיע אתכם לקניון לסידורים.
המקום מתאים לכל הגילאים, כאשר הקומה התחתונה מתאימה יותר לתינוקות בני מספר חודשים והקומות העליונות מתאימות לילדים בגילאים מבוגרים יותר, שם הם יכולים לרוץ חופשי וליהנות ממתקנים כמו טרמפולינה, אומגה, מגרש כדורגל, מקפצות ועוד.
מחיר: 27 שקל
גילאים: חצי שנה עד 10 שנים. שימו לב שמאוד מקפידים על הגילאים. כשנכחנו במקום, סב ונכדו בן ה-11 ניסו להיכנס, אך הבחורה הנחמדה בכניסה הסבירה בנעימות כי מדובר בעניין של תקן ובטיחות ולכן אין באפשרותה להכניס אותו.
אוכל: אוכל כמובן לא חסר מאחר שהג'ימבורי ממוקם במתחם המזון של קניון שבעת הכוכבים, כך שמיד לאחר הפעילות יכולים הילדים לאכול פיצה, פסטה, נקניקיות, בורגר ראנץ או לשבת באחד מבתי הקפה הרבים בקניון.
חניה: ללא עלות ובשפע בקניון.
פארק אטלנטיס
מה כולל: 250 מ"ר של מעין לונה פארק קטן תחת קורת גג אחת הממוקם בקניון ארנה. במקום מגוון אטרקציות לילדים בכל הגילאים וניתן להעביר בכיף מספר שעות עם מספר ילדים בגילאים שונים. כך לדוגמה, ניתן לשחק עם התינוקות הקטנים בג'ימבורי, אך אם יש אחים גדולים, הם יכולים ליהנות מהמכוניות המתנגשות, הרכבת, הקרוסלה ועוד. במקום גם משחקי וידיאו המופעלים על אסימונים ומשחקי שולחן שמתאימים גם להורים הצעירים בנפשם.
מחיר: כרטיס כניסה עולה 59 שקל והוא כולל כניסה לכל האטרקציות, פרט למשחקי הוידיאו.
גילאים: מגיל שנה ואפילו קצת פחות עד גיל 15.
אוכל: מזנון בו ניתן לרכוש אוכל שילדים אוהבים (אבל כמובן לא בהכרח בריא) כגון נקניקיה בלחמניה, ברד, פופוקורן ועוד.
חניה: ללא עלות בחניון הקניון או בתשלום בחניון החיצוני.