מזעזע: המשטרה חוקרת תלונה שהוגשה נגד גננת בגן תקשורת בהרצליה, בחשד לתקיפת חסר ישע וגרימת חבלה של ממש לפעוט בן 3 וחצי על הרצף האוטיסטי, כך חושף אביחי חיים מאתר "שווים".
2 צפייה בגלריה
שטפי הדם בגופו של הילד
שטפי הדם בגופו של הילד
שטפי הדם בגופו של הילד
(צילום: פרטי)
אימו של הפעוט מספרת לאתר "שווים" את אשר אירע: "בעלי שם את הילד בגן מוקדם בבוקר, בשעה 10 כבר קיבלתי שיחת טלפון מהגן שהתנתקה. חזרתי אל הגן מחשש שקרה משהו לילד. בשיחה עם הגננת נאמר לי שאיזה ילד צבט את הבן שלי. שאלתי אותה אם הוא בסדר, וצריך שאבוא לקחת אותו. היא אמרה שלא צריך, והכל בסדר. בהמשך היא שאלה אותי אם הוא ישן טוב בלילה, כי הוא הקיא. אמרתי שכן, ושאלתי בשנית אם לבוא לקחת אותו כי לא הייתי רגועה, אבל הגננת התעקשה שאין צורך.
"אני הרגשתי שמשהו לא בסדר ושלחתי את סבא שלו שיביא אותו מהגן, הוא חזר שכולו ספוג במים. הורדתי לו את החולצה וחשכו עיניי. כל הגוף שלו היו עם סימני אלימות ושריטות, כאילו נאבקו בו. בעלי הגיש תלונה במשטרה נגד הגננת וצוות הגן. בחקירת המשטרה נחשף כי צוות הגן שם לילדים סרט במחשב, והפעוט לחץ על מקשי המקלדת. בתגובה לכך הגננת תפסה אותו בחזקה ביד, והכתה אותו בראשו. בעקבות המכות הפעוט הקיא.

2 צפייה בגלריה
הילד הקיא בעקבות המכות
הילד הקיא בעקבות המכות
הילד הקיא בעקבות המכות
(צילום: פרטי)

"אלרועי עבר בדיקה בקופ”ח, שם נכתב ע”י הרופא כי: ישנה עדות לשטפי דם באזור הידיים ובית החזה. בינתיים לילד שלי אין מסגרת, והוא בבית”.
יש לציין, כי למרות צו שופט שהוציאה המשטרה, אין בגן מצלמות ולא ניתן לקבל תיעוד של האירוע שעבר הפעוט.
באתר "שווים" פורסם עוד כי לאחר אירוע ההתעללות על פי החשד, האם פנתה לעיריית הרצליה ולמשרד החינוך בבקשה למצוא פתרון לבנה. לאחר פניות רבות לטענתה, נענו לבסוף לקריאתה, והציעו לה להעביר את בנה לגן אחר מחוץ לעיר, אך היא לא מרוצה מכך ותמשיך לשקול את האפשרויות השונות לטובתו.
קראו גם:
ממשטרת ישראל נמסר: “עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת בימים אלו”.
ממשרד החינוך נמסר: “הנושא נמצא בחקירת משטרה, והמשרד יפעל בהתאם לממצאי החקירה. הילד שובץ במסגרת חדשה התואמת את צרכיו, ובימים הקרובים יחל שם את לימודיו וילווה על ידי כל הגורמים הרלבנטיים עד להסתגלות מלאה בה”.