הרצליה באבל: נתנאל עומיסי בן ה-27 נהרג בסוף השבוע האחרון לאחר שהתנגש עם האופנוע שעליו רכב במעקה בטיחות בכביש 465 סמוך לשוהם.
4 צפייה בגלריה
נתנאל עומיסי ז"ל
נתנאל עומיסי ז"ל
נתנאל עומיסי ז"ל
(צילום: פרטי)
עומיסי הוא בנו הבכור של מורן עומיסי שהקים את להקת אינסרה לפני כעשור ושכל לפני כשנה וחצי את את אחיו יניב עומיסי ז"ל הבעלים של "פלאפל יניב" בשכונת נווה עמל שנפטר מסיבוכים של הקורונה.

4 צפייה בגלריה
נתנאל ז"ל עם אביו מורן
נתנאל ז"ל עם אביו מורן
נתנאל ז"ל עם אביו מורן
(צילום: פרטי)

נתנאל נהרג כאמור בתאונת דרכים קשה בסוף השבע האחרון בכביש 465, חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לביה"ח בילינסון בפתח תקווה כשהוא במצב אנוש וסובל מחבלת ראש.


פרמדיק מד"א אנטולי פירר סיפר: "הרוכב שכב בשול הכביש בסמוך למעקה הבטיחות כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח ופינינו אותו במהירות לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

4 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: איחוד הצלה)

משה סעדון ראש סניף איחוד הצלה באלעד, ודיויד בדר חובש איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח, רוכב האופנוע החליק ונחבל קשות בראשו. ביצענו בו פעולות החייאה בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".
מותו של נתנאל האחיין האהוב הותיר את כל בני המשפחה בהלם, עקב האובדן הקשה והבלתי נתפס: "הלב נקרע ומסרב להאמין", אמרו עליו מכריו ובני המשפחה, "פשוט אי אפשר להתנחם אחרי דבר כזה. המשפחה הרוסה לגמרי".
קראו גם:
חבריו של נתנאל סיפרו על בחור שאהב את החיים בצורה בלתי רגילה, ושעוד נכונו לו לגדולות: "הוא כל הזמן אהב לצחוק, הוא היה אחד שרצה לטרוף את החיים, איש מלא נתנינה ומלא טוב לב, ידענו שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות בכל דבר. איך הוא נקטף כל כך צעיר, לא מפסיקים לבכות ולעכל את הבשורה הנוראה".
הלווייתו של נתנאל התקיימה אתמול (ראשון) בבית העלמין החדש בהרצליה. יושבים שבעה בבית האב ברחוב בורוכוב 32 הרצליה. ובבית האם ברחוב כצנלסון 80 הרצליה. יהי זכרו ברוך.