סטודנטית מהרצליה טוענת כי היא מאוימת באונס ורצח מצידו של החבר לשעבר שלה - אבל במשטרה לא עשו דבר בנושא. "אני מפוחדת, ומרגישה חוסר בטחון בחיי", היא סיפרה, ובית המשפט הורה למשטרה להביא אותו, אבל בעוד שבוע.
1 צפייה בגלריה
(צילום המחשה: shutterstock)
לאחר שקט מתוח של כשנה ביניהם, חזר לפני כחודש האקס של סטודנטית בת 24 מהרצליה להוות איום על חייה, לטענתה. הצעירה שלומדת במכללה גדולה בעיר מגוריה, מספרת כי מי שהיה בן-זוגה במשך שנה וחצי בקשר רומנטי שהסתיים, מאיים אף לאנוס אותה. תלונתה במשטרת גלילות אודות התנהגותו המסוכנת לא סייעה לה לדבריה, ובעקבות כך פנתה לקבלת עזרת מבית המשפט.
"היינו חברים שנה וחצי ולפני שנה נפרדנו", סיפרה הסטודנטית, "הוא הטריד אותי, ולפני חודש הוא התחיל להגיד לי בפנים ובטלפון, שהוא יהרוג אותי. הייתי מאושפזת, והוא הגיע לבית החולים ולקח לי את הטלפון. הוא החזיר לי אותי רק כשהשתחררתי, ואמר לי שיאנוס אותי.
קראו גם:
"אני מרגישה מפוחדת, פוחדת ללכת לבד ברחוב, ומרגישה חוסר בטיחות ובטחון בחיי. אני חוששת לראות אותו. הוא מטיל עלי אימה ופחד".
בית המשפט השלום בהרצליה מיהר להוציא לבקשת הצעירה צו הגנה מפניו של האקס, ומינה את שוטרי התחנה לאתר את הצעיר ולהביאו בפניו, אבל רק בעוד שבוע.