טרגדיה: אלון אינדיצקי, בן 38, נהרג ביום שישי האחרון סמוך למולהלנד דרייב בלוס אנג'לס ארצות הברית. הלווייתו תתקיים ביום ראשון הקרוב בבית העלמין החדש בהרצליה.
2 צפייה בגלריה
אלון אינדיצקי ז"ל והחילוץ
אלון אינדיצקי ז"ל והחילוץ
אלון אינדיצקי ז"ל והחילוץ
(צילומים: פרטי, אתר "שבוע ישראלי")
אינדיצקי הוא בוגר המכללה לניהול בישראל ובוגר אוניברסיטת ברקלי בקליפורניה בהנדסה וניהול. לפני שנסע ליזמות בארצות הברית כיהן כמנהל בכיר ב-HP ישראל.


באתר הישראלי אמריקאי, ("שבוע ישראלי") פורסם כי ההתרסקות אירעה בסביבות השעה 20:00 בערב יום שבת ליד בלוק 3000 של בוורלי גלן סירקל ומולהלנד דרייב.
בקרי תעבורה פדרליים איבדו את קשר המכ"ם עם המטוס, ולאחר מכן התגלה שהטיסה הייתה במקורה מאזור פאלם ספרינגס ואלון התכוון לנחות בשדרה התעופה בקמרילו, אך הטייס סטה לכיון נמל התעופה ואן נויס והתרסק זמן קצר לאחר מכן.
קראו גם:
על פי הדיווח באתר האמריקאי, ערפל סמיך ושטח תלול האריכו את החיפוש. הצוותים דיווחו לבסוף על מציאת המטוס בשעה 11:30 ביום שבת. "החיפוש הבלתי נלאה של צוותי הקרקע של LAFD איתר את המטוס החד-מנועי על צלע גבעה תלולה הכוללת מיכל מים גדול מעל בית בגוש 3000 של בוורלי גלן סירקל" אמר דובר LAFD בריאן האמפרי. "צוותי ה-LAFD גילו אדם אחד מת בזירה"..
אינדיצקי יובא למנוחת עולמים ביום ראשון הקרוב בבית העלמין בהרצליה בחיק משפחתו הכואבת את מותו בטרם עת: "הוא היה אדם שמח שאהב את החיים".
יהי זכרו ברוך.