לראשונה בנתניה: מצילה בחופי הים. תמר מליסוב בת 22 מהרצליה תצטרף ל-50 מצילים גברים בתשע תחנות הצלה בחופי העיר, שאת חופי הרחצה שלה פוקדים מדי שנה כשני מיליון רוחצים.בתחילת השבוע נסעה מליסוב למבחן ההסמכה שלה (סוג 1) שהתקיים בראשון לציון, כשהיא יודעת שאם הכול יתנהל כשורה, היא תעלה כבר בחודש הבא לסוכת המציל באחד מחופי נתניה, לא כעוזרת מציל, אלא כמצילה על מלא, היחידה באזור.
2 צפייה בגלריה
תמר מליסוב
תמר מליסוב
תמר מליסוב
(צילום: יאיר שגיא)
"הגעתי לתפקיד הזה כמו כל המועמדים שפנו וביקשו להיות חלק ממערך המצילים בחוף הים'', היא מספרת בהתרגשות. מליסוב הגיעה לתפקיד בעקבות הקמפיין של אגף החופים בעירייה שביקש לגייס לשירותיו מצילים לעונת הרחצה הקרובה. בסיומם של המיונים גויסו 14 מצילים, ביניהם, לראשונה בהיסטוריה של העיר - מצילה.

2 צפייה בגלריה
חופי נתניה
חופי נתניה
חופי נתניה
(צילום: עיריית נתניה)

קראו גם:
'אני עושה את מה שאני אוהבת וגם עובדת בזה למרות שזה לא קל", היא אומרת. "אני גם נהנית מזה שאני לא צריכה להתאפר, ואני יכולה לרוץ עם שיער חופשי בשמש והעור שלי שזוף. חשוב לי להבהיר, שאני מקווה שהעובדה שכבר יש לנו מצילה במערך החופים, תפתח פתח לעוד נשים שירצו להתמודד על העבודה. הגעתי לתהליך המיון כמו כולם, ועברנו כולנו את אותו התהליך, לא נתנו לי הנחות".