עשרות בודדות של הורים, תושבים ופעילים חברתיים התאספו אמש (ב') מול בניין העירייה בהרצליה במחאה על "תכנים חינוכיים פרו-להט"בים" שמועברים לילדות וילדים בכיתה ב' באחד מבתי הספר בעיר. את ההפגנה ארגן חבר המועצה אלעד צדיקוב שחשף את הפרשה לפני שבוע.
1 צפייה בגלריה
ההפגנה בהרצליה
ההפגנה בהרצליה
ההפגנה בהרצליה
(צילום: ליזי המאירי)
קראו גם >>>
כזכור, בשבוע שעבר פרסם חבר מועצת עיריית הרצליה, אלעד צדיקוב, על מקרה בו תלמיד כיתה ב' שינה את מגדרו ועל החלטת הנהלת בית הספר לקיים על כך שיח עם התלמידים, תוך כדי בקשה מההורים להשאיר את השיח לאנשי המקצוע ושלא ירבו לשוחח על כך עם הילדים. לאחר מחאתו, השעה ראש העיר משה פדלון את צדיקוב מן הקואליציה, וזה האחרון החליט לפרוש לאופוזיציה.
כמחאה על כך, אורגנה הפגנה תחת הכותרת "אבא, אמא, רק אתם תעצרו את הכפייה. היום בהרצליה - מחר זה אצלכם", הפגנה שמתנהלת בשעה זו מול בניין העירייה בהרצליה. עבור המחאה צירפו גם את רוני ססובר - מנכל"ית "פורום הורים למען המסורת", וגם את גלי בת חורין שהייתה אמונה על המאמר מעורר הסערה במגזין ערוץ 14 להט"ביסטאן: כך משליטים ארגוני שמאל רדיקליים את דת הלהט"ב בישראל"
פעילת אם תרצו, ליזי המאירי, פרסמה תמונה מההפגנה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "בהפגנה בהרצליה עם חברתי מתנועת שיוויון, ריקי אורן, ההפגנה חוצת מגזרים: דתיים, חילוניים, מסורתיים וחילונים. הפגנה נגד תרבות הפרוגרס, והדחת המשנה לראש העיר הרצליה, אלעד צדיקוב רק כי יצא נגד שטיפת המח לילדים בני 7 עם אג'נדת המגדר והלהט"בים, אין לנו דבר נגד להט"בים, אבל תשאירו את הילדים מחוץ למשחק הזה. ילדים נפשם רכה, ומאוד קלה להשפעה ועיצוב. הילד המדובר הגיע ארצה מארה"ב, למה הוריו וצוות ביה"ס לא הציגו אותו מלכתחילה כבת, למה לבלבל מאות ילדים? מה גם שנתונים מראים ש- 75-95% מהילדים שמבולבלים באשר לזהותם בגיל צעיר, בגיל הבגרות חוזרים למין הביולוגי שלהם לחלקם זה מאוחר מדי, כי כבר בגיל צעיר עשו להם ניתוחים לשינוי מין הכלולים כריתת ושינוי איברים וטיפול הורמונאלי, והנזק הוא בלתי הפיך".
ובתוך כך, בתגובה לפעילותו של צדיקוב נגד ראש העיר החליט האחרון אתמול כי פעילויות המחלקה לתרבות יהודית בהרצליה עוברות להיות תחת ניהולה של החברה למרכזים קהילתיים הרצליה. 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "עיריית הרצליה תמשיך לתמוך בפעילויות המיועדות למגזר החרדי ותמשיך לתקצב ולספק לציבור זה תכנים איכותיים ופעילויות מגוונות. כל אלה באמצעות הצוותים המקצועיים שלנו."