עיריית הרצליה תפתח בית-ספר בינלאומי ייחודי בארץ. בית הספר יפעל על פי מתכונת של בית-ספר על אזורי עבור תלמידי הרצליה בלבד, והשיעורים בו יועברו בשפה האנגלית ובשפות נוספות.
1 צפייה בגלריה
בית ספר בינלאומי חדש בהרצליה
בית ספר בינלאומי חדש בהרצליה
בית ספר בינלאומי חדש בהרצליה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>>
תכניות הלימודים יהיו על פי בסיס תכניות בינלאומיות שיוכרו על ידי משרד החינוך, ובתום הלימודים יוענקו לתלמידים תעודות IB בינלאומיות במקום תעודת הבגרות.
בית הספר, במתכונתו המתוכננת, יפתח כבית-ספר תיכון תלת שנתי מכיתות י' עד י"ב. תלמידי כיתות ט' שיעמדו בשלבי המיון יכנסו לתהליך הכנה כתלמידי עתודה לתיכון הבינלאומי .
בית הספר ימנה לא יותר מ-100 תלמידים בשכבת גיל, צוות מורים דוברי השפה האנגלית ותוכניות לימודים בינלאומיות ייחודיות ברוח Each בזירה הבינלאומית. בית הספר הבינלאומי מתוכנן להיפתח במהלך שנת 2023.
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "עיריית הרצליה שמה בראש מעייניה את קידום תחום החינוך בעיר ומקצה לכך משאבים רבים. בעידן של היום, עלינו לדעת להתאים עצמו לרוח התקופה ולספק תכנים שיתנו מענה איכותי ואפקטיבי להעדפות ולרצונות של תלמידי העיר. אנחנו נמשיך לקדם כל תכנית ויוזמה שיטיבו עם החינוך המצוין של הרצליה, שיצמצמו פערים בחברה, ושיותאמו לצרכים של כולם".
ד"ר יעקב נחום מנהל אגף החינוך בעיריית הרצליה, אומר: "בית הספר הבינלאומי מתוכנן לתת מענה בתחומי הדיפלומטיה והיחסים הבינלאומיים. במסגרת הלימודים ישולבו לימודי סייבר ונושאים מדעיים מתקדמים חובקי עולם. אני מתרגש מתהליך בניית תכוניות הלימוד החדשניות. זהו נדבך נוסף במימוש בניית בתי ספר אלטרנטיביים הנותנים מענה מגוון ועשיר לכלל תלמידי העיר".