נפתח קורס מתנדבי חירום ים בהרצליה: עיריית הרצליה מזמינה את התושבות והתושבים להצטרף ליחידת מתנדבי חירום ים שיעברו הכשרות מקצועיות של המשרד להגנת הסביבה, ישתתפו בתרגילים מקומיים וארציים לטיפול בזיהום ים, ובפעילויות העשרה מגוונות בנושאי שמירת הסביבה הימית והחופית.
1 צפייה בגלריה
מנקים את החופים
מנקים את החופים
מנקים את החופים
(צילום ארכיון: עיריית הרצליה)
קראו גם >>>
קורס מתנדבי חירום ים יתקיים במועדון השייטים במרינה הרצליה, ויחולק לשלושה מפגשים – מפגש ראשון ב 1.8, מפגש שני ב 8.8 ומפגש שלישי ב 15.8.
הקורס הינו שיתוף פעולה בין עמותת אקואושן, המפעילה את הרשת הארצית של מתנדבי חירום ים תחת המשרד להגנת הסביבה, לבין עיריית הרצליה בהובלת מחלקת ההתנדבות והיחידה לאיכות הסביבה שניהלו את אירוע זיהום הים שהתקיים לפני כחצי שנה, ובין החברה לפיתוח תיירות.
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "לפני כחמישה חודשים פקד את חופי הים של ישראל אסון אקולוגי קשה, כאשר מאות טונות של זפת נשטפו אל הים והחופים. בזכות ההירתמות המהירה של המתנדבים, הצלחנו לנקות את החופים במהירות שיא ולאפשר לתושבים לשוב וליהנות מהים. אנו רואים חשיבות רבה בשילובם של מתנדבים בשיפור איכות החיים בעיר, ואני מוקיר תודה לכל מי שמצטרף למערך המתנדבים שלנו."
ההרשמה לקורס מתנדבי חירום ים פתוחה לגברים ולנשים מגיל 18 ועד 65, הכשירים/ות מבחינה רפואית.