"אנחנו בצפון קוריאה?" החברה למתנ"סים בהרצליה חילקה לילדים ספר להתמודדות עם משבר הקורונה, מדובר בספר בו שולבו סיפורים של ילדים על התמודדותם עם מצבים שונים שזימנה הקורונה ובין היתר הוזכר בסיפורים ראש העירייה משה פדלון. ההורים: "זה פולחן אישיות".
1 צפייה בגלריה
פדלון והספר שחולק
פדלון והספר שחולק
פדלון והספר שחולק
(צילומים: אסף פרידמן, פרטי)
קראו גם >>>
חלק מההורים ששמו לב לנכתב בספר גילו לדוגמה כי בסיפור ילדים שעסק בהיעדר מסיבות יום הולדת בתקופת הקורונה, אחד הילדים מעיר כי הוא דווקא שומע קול שמחה ומסיבה ברחוב (המספר כיוון למשאיות הרחוב שעברו ברחובות הרצליה בזמן הסגר הראשון א.א), ואחד הילדים הסביר: "זה כמו ביום העצמאות, כשמשה פדלון ראש העיר, מנהל המתנ"ס ורכזת הקהילה באו במשאיות מקושטות ועשו שמח ברחובות והאזרחים חגגו ורקדו בגגות ובמרפסות".
"מדובר כאן על מעשה לא ראוי מבחינה חינוכית. אנחנו לא בצפון קוריאה, ולא היה נמנע שום פגם בסיפור אם שמו של ראש העיר ומנהל המתנ"ס לא היה מופיע. זו החדרה והטמעה של פולחן, אם לא גרוע מכך".
בעירייה הרצליה מיהרו לדחות את הטענות: "מדובר ביוזמה עצמאית של תאגיד המתנ"סים, שנכתבה על בסיס סיפוריהם של ילדי העיר. העירייה לא נדרשה לנושא והנושא לא עבר דרכה. עם זאת, נדאג לכך שמהדורות עתידיות - יתוקנו".