לאחרונה החלו בתנועת בני עקיבא בהרצליה בפרויקט בשיתוף עם עמותת "עזר מציון" בעיר בו החניכים של צוות נחשון בסניף חוגגים ימי הולדת לקשישים בודדים ברחבי העיר.

2 צפייה בגלריה
חוגגים לקשישים וקשישות ימי הולדת
חוגגים לקשישים וקשישות ימי הולדת
חוגגים לקשישים וקשישות ימי הולדת
(צילום: פרטי)
עמותת "עזר מציון" מוסרת פרטים אודות קשישים וקשישות בודדים סיעודיים ברחבי הרצליה, מתאמים איתם יום ושעה, והחניכים בצוות מארגנים את כל יום ההולדת: קונים בלוני הליום, מתנות, כותבים ברכה וכמובן מגיעים לבית של הקשיש ומפתיעים אותו.
2 צפייה בגלריה
התרגשות עצומה
התרגשות עצומה
התרגשות עצומה
(צילום: פרטי)
הוד בראל, רכז צוות נחשון בסניף בני עקיבא בעיר: "התגובות של הקשישים והקשישות שהגענו אליהם עד כה באמת מרגשות בצורה בלתי רגילה. מדובר בקשישים וקשישות באמת בודדים שיש להם רק מטפל/ת ופתאום שמגיעים אליהם קבוצת נערים ונערות לחגוג להם ככה יום הולדת מושקעת הם באמת מתרגשים ושמחים מאוד. וזה לא כל מה שאנחנו עושים.
"במהלך כל השנה עשינו הרבה פרויקטים גדולים וקטנים, בין אם זה להפיק אירוע של ערב שלם עם עמותת "צלול" בעיר בשביל להעלות את המודעות על איכות הסביבה, ובין אם זה לצאת לאיזור של סוקולוב ביום שישי ולחלק משהו נחמד לקראת שבת כדי לעשות אווירה טובה ולהפיץ קצת אהבת חינם בעיר האהובה שלנו, וכמובן עוד ועוד פרוייקטים שנוגעים גם בחניכים בתוך הסניף וגם בשכונות".