טרגדיה: המורה האהובה עמית גיל מבית הספר ברנדיס מהרצליה, הלכה השבוע לעולמה אחרי מאבק קצר וקשה במחלת הסרטן והיא בת 42 בלבד. עמית הותירה תינוקת בת שמונה חודשים לה הייתה אם יחידנית, וקהילה כואבת.
1 צפייה בגלריה
עמית גיל ז"ל. "מתכוונים להנציח אותה"
עמית גיל ז"ל. "מתכוונים להנציח אותה"
עמית גיל ז"ל. "מתכוונים להנציח אותה"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>
"עמית לימדה 15 שנה בבית הספר והיתה מחנכת של שתי הבנות שלי, סיפרה השבוע אפרת קיסוס מקליס, "היא לא היתה מורה רגילה אלא מורה למופת ומחנכת דגולה. ידענו שהמצב קשה אבל לא האמנו שייגמר כל כך מהר. עמית היתה כל כך מעורבת, תמיד דאגה לילדים, גם חברתית, ידעה תמיד מה קורה. היא היתה מתקשרת לשאול למה הילדה הגיעה עם פנים עצובים לבית הספר, אפילו ההורים לא היו רגישים כמוה, איפה יש מורים כאלה היום?".
קיסוס מספרת כי לאחר שנודע על דבר מחלתה של המורה, נרתמה קהילת בית הספר לסייע לה, בכל המובנים. "ביקורים סביב השעות, טבלאות אקסל של אימהות שעוזרות לה, סיוע בהשגת מטפלת, היינו ממש כמו משפחה".
ילדי כיתה ג' בבית הספר, אותם חינכה השנה, כבר ציפו לשובה של המחנכת ובמקום זה קיבלו את הבשורה המרה. "היה לתלמידים מאוד קשה, עשו להם שיחות, הם חזרו הביתה ופשפשו בתמונות כי היו תמונות שלה בכל בית. ילדי הכיתה שלה כל כך חיכו לה, רצו אותה חזרה".
בבית הספר כבר מתכננים להנציח את זכרה "אנחנו מאוד אוהבים אותה ולא נשכח", מבטיחה קיסוס, "בונים לנו עכשיו כיתות חדשות בבית הספר ואנחנו נקרא להן כיתות עמית ונכתוב משהו לזכרה".