ח"כ יוראי להב הרצנו ממפלגת יש עתיד כתב פוסט הערב (ראשון) בו הוא מצר על נפילת הצעת האי אמון בכנסת שעסקה בהשוואת זכיות קהילת הלהט"ב לשאר הזוגות בישראל, בייחוד בנושא פונדקאות והורות.
1 צפייה בגלריה
ח"כ יוראי להב הרצנו עם אחיינו
ח"כ יוראי להב הרצנו עם אחיינו
ח"כ יוראי להב הרצנו עם אחיינו
(צילום: פרטי)
"גם לפצי ולי מגיע להיות הורים בישראל" פתח יוראי את הפוסט, "לא רק כדוד גאה - גם כאבא מאושר. רבים בכנסת חושבים שחברי הקהילה הגאה פשוט לא שווים, או שווים פחות. ואני שואל אתכם: למה אתם חושבים שאני לא ראוי להיות אבא? עם כל הכבוד, מי שמכם? למה אתם מתייחסים אלינו כאל אזרחים פגומים? נבראנו בצלם, בדיוק כמוכם.
"עשיתי את כל מה שהמדינה דרשה ממני. ואז עוד קצת. סיימתי תיכון, עשיתי שש שנים בצבא, הלכתי לאוניברסיטה, אני מתנדב למילואים ומשלם מיסים אבל כל זה כנראה לא מספיק, כי ממשלת ישראל החליטה לשבור חוזה איתי.
"מבנימין נתניהו אין לי צפיות. ממשלתו חוקקה את החוק שמסמן ומפלה רק זוגות הומואים בהבאת ילדים בפונדקאות. אבל בני גנץ הסתכל לי בלבן של העיניים והבטיח לי, ואז לכל חברי הקהילה הגאה, שוויון זכויות מלא. הבטיח שאהיה אבא. ואז שיקר.
"אנחנו לא נרפה ולא נעצור עד שתכירו בנו כשווים לכם! שוויון בחינוך, שוויון ברווחה, שוויון בבריאות, שוויון בתעסוקה, שוויון בהגנה מפני אלימות, שוויון בזכות להתחתן ולהקים משפחה. לא מיליגרם פחות. אנחנו שווים - ואנחנו דורשים שוויון".