רועי כהן קצין משוחרר מיחידה מיוחדת וכיום סטודנט למנהל עסקים ויזמות מהמרכז הבינתחומי הרצליה יצא במיזם חברתי ביחד עם גל לוטן, חברו מהצבא, במטרה להביא לפתרון בעיית הקשישים העריריים שמתים לבדם בבית ואף אחד לא שם לב.
1 צפייה בגלריה
רועי כהן והמכשיר שנועד לפתור את מות הקשישים הערירים
רועי כהן והמכשיר שנועד לפתור את מות הקשישים הערירים
רועי כהן והמכשיר שנועד לפתור את מות הקשישים הערירים
(צילומים: פרטי)
קראו גם >>
מדובר במיזם חדש שקם, בפיתוח מוצר חדשני וייחודי במטרה לפתור את המגפה הנוראית שמתחוללת בישראל - עריריים שמתים לבדם בבית ואיש אינו מבחין בכך.
רועי כהן וגל לוטן, יזמים וחברים ששירתו יחד כממפי"ם מקבילים ביחידה מיוחדת והיום סטודנטים החליטו לשים סוף לתופעה המזעזעת בה עריריים קשישים עריריים מתים לבדם בבית ואיש אינו מבחין בכך.
"אנחנו מפתחים את "ISH" (ראשי תיבות i'm still here - tbh g - אני עוד פה) מכשיר חכם, פשוט לתפעול, המתאים לכל משתמש. על ידי פעולה יומיומית פשוטה של המשתמש המאפשרת לנו לקבל תמונת מצב מהימנה על מצבו של הקשיש נוכל להציל חיים או לכל הפחות למנוע את המצב הנוראי שגופתו של האדם נמצאת לאחר שבועות ואיבדה כל צלם אנוש. חשוב להגיד שהיום אין מוצר שנותן לבעיה הזו מענה".
מה השלב הבא?
"אנו נצא ממש בקרוב בפרויקט גיוס המונים על מנת לפתח אבטיפוס של המכשיר שבעקבותיו נוכל לייצר מוצר אמין ויעיל שיציל קשישים בודדים עוד בשנת 2021 הקרובה".