בית המשפט ברחובות נתן תוקף להסכם פשרה שהושג בין תושבת הרצליה שנפגעה בתאונה לעיני בתה בעיר, לבין חברת "ביטוח ישיר" שביטחה אותה. על פי הסכם הפשרה חברת הביטוח תשלם פיצויים נפשיים ובריאותיים בסך 580 אלף שקלים, זאת מעבר לתגמולי ביטוח לאומי שקיבלה האישה בסך של 288,555 שקל.
1 צפייה בגלריה
נזקים פיזיים ונפשיים
נזקים פיזיים ונפשיים
נזקים פיזיים ונפשיים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>
על פי פסק הדין שפורסם דרך "מערכת פסקדין" האישה נפגעה ב-2016 בהרצליה כהולכת רגל, בתאונה שהתרחשה אל מול עיניה של בתה בת ה-9. בכתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד אדיר שויגמן ממשרד עורכי דין אונגר שויגמן נטען כי התובעת הובהלה באמבולנס לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם אובחנו שברים ברגל שמאל ובכף יד ימין (היד הדומיננטית). היא אושפזה במחלקה האורטופדית של בית החולים ועברה שני ניתוחים בהרדמה מלאה לצורך קיבוע השברים. בהמשך היא הועברה להמשך אשפוז במסגרת בית לוינשטיין כשהיא נזקקת לעזרה סיעודית 24 שעות ביממה ומטופלת בטיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק.
בנוסף, לפגיעות האורטופדיות החלה התובעת לסבול בעקבות התאונה מסימפטומים פוסט טראומתיים בגינם נזקקה לטיפול פסיכולוגי, פסיכיאטרי ותרופתי. המוסד לביטוח לאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה והעמיד את נכותה הקבועה על 39%.
גם בתה של התובעת אשר נכחה וצפתה בכל האירוע החלה אף היא לפתח חרדות ותגובות רגשיות סוערות והתובעת נדרשה לטפל בבתה ובהשלכות הרגשיות כתוצא מהתאונה וזאת במסגרת טיפול פסיכולוגי.
בכתב ההגנה שהוגש על ידי עו״ד אבי מאיר חברת הביטוח לא הכחישה את התאונה אך הכחישה את הנזקים, וכאמור הגיעה עם התושבת להסכם פשרה.