הלם בהרצליה: מדריך הגלישה האהוב בהרצליה ובכל אזור השרון, אסף טולדנו נהרג בתאונת הרכבת בשבוע שעבר והוא בן 43 במותו. ביום שישי ערכו לו גולשים מכל רחבי הארץ מסע פרידה בחוף הדרומי של העיר.
2 צפייה בגלריה
אסף טולדנו ז"ל. "הדמעות לא מפסיקות"
אסף טולדנו ז"ל. "הדמעות לא מפסיקות"
אסף טולדנו ז"ל. "הדמעות לא מפסיקות"
(צילומים: פרטי)
קראו גם >>
טולדנו, שהקים את בית הספר לגלישה פרו סרף בחוף זבולון לימד וחינך עשרות תלמידים מכל אזור השרון שהבשורה הקשה על מותו בטרם עת הותירה אותם כואבים: "הדמעות לא מפסיקות לרדת על לכתו בטרם עת של אהובנו היקר מכל אסף טולדנו ז״ל. חבר, אח, איש הים והגלים, מלאך שלנו. הלב לעולם לא שוכח את המעשים הטובים, הנתינה והעיניים המחייכות", כתבו חבריו.
2 צפייה בגלריה
מסע הפרידה בחוף הדרומי
מסע הפרידה בחוף הדרומי
מסע הפרידה בחוף הדרומי
(צילום: נדין כהן, פייסבוק)
כזכור, בשבוע שעבר רכב שעלה על המסילה בניגוד להנחיות, נפגע מרכבת חולפת ונהרג סמוך לשפיים. נסיבות התאונה טרם ברורות, אך האובדן של מדריך הגלישה החייכן והאהוב הותיר רבים המומים והלומי צער.
"אי אפשר לתאר כמה אסף היה אהוב, כמה נתינה, כבה אהבה הייתה בו לחיים, לעולם ולים שהייתה אהבתו השניה לחיים", אמרו חבריו הגולשים ומכריו, "זה פשוט לא נתפס. איך זה קורה? הוא היה מלאך שהסתובב בינינו, ועכשיו אלוהים רצה אותו לידו", הוסיפו.
גם ארגון גולשי הגלים בישראל הוציא הודעת אבל מיוחדת: "הארגון מרכין את ראשו היום בצער רב על לכתו של אסף טולדנו. אובדן בלתי נתפס. אסף, איש ים ותיק, גולש, מדריך בחסד ונשמה אדירה עזב אותנו בטרם עת. אנחנו משתתפים בצערה של משפחת טולדנו".
ביום שישי האחרון ערכו לו הגולשים מסע פרידה מרגש ועצוב בחוף הדרומי של הרצליה. יהי זכרו ברוך.