נער מרמת השרון הותקף בדרכו הביתה על ידי בחור שמוכר בעיר כפדופיל מורשע שתקף בעבר ילדים נוספים בעיר. תלונה הוגשה במשטרה.
1 צפייה בגלריה
הסמטה בה הותקף הנער. "מצאתי אותו רועד ובוכה"
הסמטה בה הותקף הנער. "מצאתי אותו רועד ובוכה"
הסמטה בה הותקף הנער. "מצאתי אותו רועד ובוכה"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
"חזרתי מידידה שלי ב-11 בלילה לאחר שסיימנו להכין ביחד עבודה לבית הספר", סיפר הנער שהותקף, תלמיד תיכון אלון בעיר. "הלכתי הביתה ברגל, הליכה ספורטיבית, וכשהגעתי לשביל המחבר את רחוב בר יוחאי ליהודה הנשיא, מקום חשוך מאוד, מישהו הגיח מאחור, האיר על הפנים שלי בפנס ודחף אותי על המדרגות שבמעבר בין שני הרחובות. נפלתי, קמתי, נתתי לו בעיטה וברחתי משם לרחוב החלוץ, למקום מואר יותר. התקשרתי לאבא שלי והוא הגיע מיד ולקח אותי הביתה".
"מצאתי את הבן שלי רועד כולו, בוכה, לא יכול לקום", מספר האב. "הבאתי אותו הביתה, מרחנו פולידין על הברכיים שלו שדיממו, והלכתי להתלונן במשטרה. במקביל פרסמתי פוסט בפייסבוק של העיר כדי להזהיר את התושבים".
כבר ביוני 2020 נכתב באחד האתרים על "פדופיל מורשע שגר ברמת השרון וכל יום מאיר עם פנסים צבעוניים על ילדים ביער ילדי השואה".
לדברי האב, זו הפעם הרביעית בתוך חודשיים שבנו נתקל בתוקף. "בפעם הראשונה שהוא סיפר לי על זה חשבתי שהוא מדמיין. במקרים הבאים הבן שלי זיהה את התוקף. זו פעם שנייה בתוך חודש שהוא אורב שם. מאיר בפנס ותוקף".
"שמעתי עליו לראשונה מפי חבר שלי שסיפר שהוא רדף אחריו", מספר הנער שהותקף. "מאז פגשתי אותו ארבע פעמים, כשחזרתי בלילה מחברים שלי המתגוררים באזור בית ספר אורנים. לפני כחודשיים הוא האיר על הפנים שלי, ברחתי והוא לא רדף אחריי. סיפרתי לאבא שלי והוא חשב שאני מדמיין. לפני כחודש, הוא ארב לי ולחבר אבל לא הצליח להשיג אותנו. לפני שבועיים שוב ארב לי ושוב השבוע".
אתה בטוח שתמיד זה אותו תוקף? איך הצלחת לזהות אותו?
"ראיתי את הפנים שלו ואוכל לזהות אותו. אני בטראומה. מעכשיו אני מפחד ללכת בלילות. לא אלך במקום חשוך לבד".
מהמשטרה נמסר: "החקירה בראשיתה. נחקור ביסודיות ונבצע את כל הפעולות הנדרשות כדי להבטיח את שלומם ובטחונם של הילדים באזור".